Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1362 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33969 berichten
Lekker snel. Na de vorige dacht ik, doe maar een gemakkelijke.

Eh, wij?, ik was alleen. Maar het klopt.
Had goed weer, harde wind in de rug, maar vond het maar eng, die Zeelandbrug.

gios mag de volgende plaatsen.
Vele malen daar gefietst, meestal de andere kant op. Vanuit huis een heerlijke dagtocht van 125 km.

Volgende :
20221030_105641.jpg
Plus of min een paar honderd meter, maar ik keur het goed. Bij helder weer zie je de Zeelandbrug liggen.
Denk dat deze locatie beter is: https://www.google.nl/maps/@51.6238627, ... 8192?hl=nl
Gevonden m.b.v.:
oplossing.JPG
Nieuwe opgave:
KnipselDD.JPG
JanH schreef:
do 05 jan, 2023 17:05
Denk dat deze locatie beter is: https://www.google.nl/maps/@51.6238627, ... 8192?hl=nl
Gevonden m.b.v.:
oplossing.JPG
Klopt inderdaad.
Het is schitterend fietsen rond het NP Oosterschelde. En in de zomer is het heerlijk zwemwater
Bourtange centrum.
Been there, done that.
Klopt.jij mag weer Poppink.
De Linge.....
sjefke schreef:
do 05 jan, 2023 20:57
De Linge.....
Is dit een poging Poppink's foto te raden vóórdat deze is geplaatst? En Poppink, is het gelukt?
De Regge.....
Ik heb me suf gezocht naar een plaatje dat past bij jullie antwoorden.
Martin weet alles op datum, ik niet.
Het was grabbelen in mijn digitale grabbelton.
20210305_1420_raadplaatje.jpg
De Regge is fout.

Oeps....
Bij controle op Google Maps zie ik dat het er op mijn foto heel erg anders uitziet.
Niettemin.
Velen van jullie zijn er volgens mij geweest.
Uiteraard een bonuspunt voor een eigen foto daar vlak in de buurt.
Ja maar dat doet vermoeden dat het wéér niet in Twente is.
Hier: Heerlijkheid Mariënwaerdt.

Dus niet in Twente.
Voor het bonuspunt: viewtopic.php?f=23&t=7669&start=17580#p390847
Weliswaar niet vlak in de buurt maar wél van de Linge.
Als jullie Linge als oplossing geven dan moet ik wel een Linge raadplaatje plaatsen, niet?
De volgende komt gewoon weer uit Twente hoor.

JanH, het podium is jouws.
"Fietsstraat Gelderland" gaf voor mij de oplossing. Waarom "Gelderland"? Omdat je eerder op het forum op 5 maart 2021 in Gelderland te hebben gefietst.
Nieuwe opgave:
KnipselEE.JPG
Ik nam eigenlijk steeds aan dat deelnemers alle exif info (waaronder datum foto) verwijderen. In elk geval gebruik ik dat niet om te zoeken.
Ik bekijk de exif info ook niet, maar als de naam van het geplaatste bestand begint met een datum (20210305_1420_raadplaatje) dan kan ik het moeilijk laten...

Maar als we dat ook in de ongeschreven regels opnemen "gij zult niet ...", vergelijkbaar met het uitbannen van Google Lens, dan zal ik mij daaraan houden.
Aha, de bestandsnaam. Dat is inderdaad te verleidelijk!

Het nieuwe plaatje zou ik zo snel niet weten te vinden. (Is er een scheikundig technoloog in de zaal? Antwoord: ja.) Wilde gok: Botlekgebied?