Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1334 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33992 berichten
HAK schreef:
ma 12 dec, 2022 08:59
12 Rue des Fontaines Graufthal
https://maps.app.goo.gl/nnFeqwA1SHxhBmc77
Aaaah! Een rock biter is die blauwe huisjes bovenaan aan het opeten! :shock:

Carl
Ik ga er maar van uit dat fietsreiziger mijn oplossing niet afkeurt....
Hierbij de volgende;
20221212_192706.jpg
Herman
Hier komt toch artikel 1 lid 1 van de ongeschreven regels om de hoek kijken.
Degene die de juiste oplossing denkt te hebben gevonden dan wel heeft gevonden mag pas een nieuw raadplaatje plaatsen nadat de 'plaatser' van het vorige raadplaatje de oplossing van de juiste inzender heeft heeft goedgekeurd.
Zeggen de ongeschreven regels nog iets over de tijd die een plaatser van een Raad plaatje! krijgt om een oordeel te vellen over een voorgestelde oplossing en over hoe, indien die tijd verstreken is, de juistheid van de oplossing wordt vastgesteld?
Ongeschreven Regel 47 lid 4 zegt daarover dat bij overduidelijke winst en na het verstrijken van een termijn van 12 uur de winnaar een nieuwe opgave mag plaatsen.
Als er soort televizier/forum- ring prijzen uitgedeeld zouden worden dan werd raadje plaatje met stip genomineerd! :idea:
Dit is het meest leuke draadje op het world wide web!
Het amendement dat is goedgekeurd op de laatste niet doorgegane Algemene Leden Vergadering Van De Raad plaatje!s Plaatsers (ALVVDRpP) stelt duidelijk dat een derde onafhankelijk persoon, zijnde niet de Raad plaatje! Plaatser én niet de oplossing voorsteller, de juiste van de oplossing moet vaststellen.

Bij deze wil ik dat als derde onafhankelijk persoon wel doen (*).
De op 12 dec, 2022 08:56 gegeven oplossing door HAK (aka Herman) van de op 12 dec, 2022 08:42 geplaatste Raad plaatje! verklaar ik als juist, middels de mij gegeven bevoegdheid in de bedoeling van het amendement op Ongeschreven Regel 47 lid 4.
HAK (aka Herman) mag vanaf 12 dec 2022 20:56 een nieuw Raad plaatje! plaatsen.

Aangezien HAK (aka Herman) al op 12 dec, 2022 19:31 een Raad plaatje! heeft geplaatst betekent dat oplossing pas ná 12 dec 2022 20:56 gegeven mogen worden.

(*) op de komende niet geplande ALVVDRpP staat een amendement op de agenda hoe de "derde onafhankelijk persoon" vastgesteld moet worden.
Oei, dat wordt dan om 20.56u een ddos-achtige aanval op het forum, aangezien nu miljoenen deelnemers tegelijk de juiste oplossing gaan geven.

Overigens vind ik het niet zuiver wat JanH nu voorstelt. Een bevoegdheid claimen en uitoefenen zonder dat daartoe mandaat is verleend levert een gevaarlijk precedent op. Ik zal dan ook tegenstemmen op de niet geplande ALVVDRpP.
it's better to ask for forgiveness than to beg for permission.

Raad plaatje! kan over 11 minuten iig weer verder!
Het mag weer !🎉
Dit alles maakt het probleem van ongeschreven regels maar weer eens duidelijk....

Je kunt ze niet lezen...

Ik tenminste niet

Herman
JanH schreef:
ma 12 dec, 2022 20:24
Het amendement dat is goedgekeurd op de laatste niet doorgegane Algemene Leden Vergadering Van De Raad plaatje!s Plaatsers (ALVVDRpP) stelt duidelijk dat een derde onafhankelijk persoon, zijnde niet de Raad plaatje! Plaatser én niet de oplossing voorsteller, de juiste van de oplossing moet vaststellen.

Bij deze wil ik dat als derde onafhankelijk persoon wel doen (*).
De op 12 dec, 2022 08:56 gegeven oplossing door HAK (aka Herman) van de op 12 dec, 2022 08:42 geplaatste Raad plaatje! verklaar ik als juist, middels de mij gegeven bevoegdheid in de bedoeling van het amendement op Ongeschreven Regel 47 lid 4.
HAK (aka Herman) mag vanaf 12 dec 2022 20:56 een nieuw Raad plaatje! plaatsen.

Aangezien HAK (aka Herman) al op 12 dec, 2022 19:31 een Raad plaatje! heeft geplaatst betekent dat oplossing pas ná 12 dec 2022 20:56 gegeven mogen worden.

(*) op de komende niet geplande ALVVDRpP staat een amendement op de agenda hoe de "derde onafhankelijk persoon" vastgesteld moet worden.
Ik ben het hiermee eens :-) Eerder reageren kon ik niet ivm werk. Maar het was uiteraard de goede oplossing.
Het Verloatje in Warffum. Makkelijk zat, want een vriendin van m'n vrouw woont in die pittoreske straat.
https://www.google.nl/maps/@53.3967694, ... 312!8i6656
Martin E. van Doornik schreef:
ma 12 dec, 2022 22:15
Het Verloatje in Warffum. Makkelijk zat, want een vriendin van m'n vrouw woont in die pittoreske straat.
https://www.google.nl/maps/@53.3967694, ... 312!8i6656
Nou dacht ik Groningen een beetje te kennen, maar daar ben ik nooit geweest.
Geldt ook voor mij, ben wel eens over het Melkerspad gefietst maar ging op het einde (als je naar het noorden gaat) rechtsaf, niet links.

Edit: typo hersteld.
In het huisje op mijn foto en dus ook op google-maps streetview, is de oorspronkelijke sluiswachterswoning, ooit bewoont door mijn overgrootvader toendertijd de verlaatmeester.

Je antwoord was dus correct Martin, volgende is voor jouw.

Herman
Hier is dan de volgende:
Koud he.jpg
Ik zocht eerst langs de Vecht vanwege die mooie huizen, toen zoeken op tramhalte huisje, naar Amsterdam, den Haag en ten slotte is het hier.
Screenshot_20221213-110611.png
Het Openluchtmuseum!
Het is al zo vreemd dat die beide herenhuizen los van elkaar staan.
Welk openluchtmuseum bedoel je?
openlucht.JPG
Heb je een linkje?
Voor mij is het Openluchtmuseum in Arnhem het enige Openluchtmuseum dat zonder toevoeging genoemd kan worden.
Ik moet bekennen dat ik er nog nooit binnen geweest ben.
Hier de link: https://maps.app.goo.gl/gWkJ2KbpTbKguJWa8
Op de Streetview (is daar een Nederlands woord voor?) ontbreken de beide huizen, maar op de luchtfoto zijn ze wel te zien.