Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1327 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33954 berichten
willem.m schreef:
do 08 dec, 2022 08:12
Is dit een nieuw plaatje?
Het beeld van de meanderende stroom en de rechte weg heeft wel wat weg van het gebied ten zuidoosten van The Devil's Staircase.
https://maps.app.goo.gl/VvovXTLgmzA6iCLS6
willem.m heeft het goed!
Het 2e plaatje is wat later en van een iets andere positie gemaakt, maar daar staat het pad niet op.
De rivier en de weg zijn ook op het eerste plaatje zichtbaar. het Glencoe Mountain Resort wel op het tweede niet op het eerste.
Ik sta niet meer te trappelen om een duivels lastig plaatje te plaatsen, hoeft niet meer als aanwijzing.
Mooie omgeving!
Carl schreef:
do 08 dec, 2022 08:58
Poppink schreef:
do 08 dec, 2022 00:02
Voor zover ik weet zijn er geen ongeschreven regels over het te publiceren raadplaatje, bijvoorbeeld over de relatie met fietsen
Het staat er nochtans duidelijk: de locatie waar het plaatje vervaardigd is, dient per fiets te zijn bereikt (ongeschreven regel 32, artikel 2, lid a).
De forumjurisprudentie heeft eens uitgewezen dat je wel je fiets neer mag zetten om bv een toren te beklimmen of het plaatselijke pasje op te lopen voor de foto.
Foto vanuit de auto met de fiets in of op de auto mag dan weer niet.
Over een foto vanuit een vliegtuig met de fiets in het vliegtuig staakten de stemmen.

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook weleens een foto van een fietsloze citytrip heb geplaatst. :oops:
ik heb 15 jaar geleden de West Highland trail gelopen, mooiste wandeling ooit gemaakt.
wel heb ik begrepen dat het nu net zo file lopen is als naar Santiago.
Ach, ik wandel vaak en soms plaats ik dan ook een raadplaat van een wandeltocht.

Hieronder een nieuwe opgave (vanaf de fiets geschoten, maar ik had er net zo goed kunnen wandelen...):
prachtig.jpg
JanH schreef:
do 08 dec, 2022 13:35
Elst
👍
JandeFietser schreef:
do 08 dec, 2022 10:09
ik heb 15 jaar geleden de West Highland trail gelopen, mooiste wandeling ooit gemaakt.
wel heb ik begrepen dat het nu net zo file lopen is als naar Santiago.
Ik heb hem in augustus van dit jaar gelopen van zuid naar noord en vond de drukte heel erg meevallen. Gedurende een dag zie je regelmatig dezelfde mensen omdat die min of meer tegelijkertijd dezelfde weg afleggen. Maar dat noem ik geen file en het was absoluut niet storend.
Nieuwe opgave:
KnipselMM.JPG
Duurde even. Moest eerst controleren of ik hm niet eerder had geplaatst en mijn archief van reeds geplaatste Raad plaatje!s is alleen nog maar op datum van plaatsing geordend. Moet nog nadenken over andere toegangspaden - bijv. land / datum opname / fietstocht / ??. Of moet ik wachten totdat willem.m de Raad plaatje!s database heeft opgezet, het is tenslotte al bijna kerst.
Klopt. Hoe kom je daar zo snel terecht?
Tovenaar mag de volgende plaatsen.
Ik ben daar nog niet geweest maar stond wel op een to do list. Volgende
🇲🇦
rotonde.jpg
Volgens mij kunstwerk de Stier op de rotonde aan de Flierbeeksingel te Amersfoort.
zal proberen de link te kopiëren: https://www.google.nl/maps/@52.1588771, ... 384!8i8192
Klopt, zal wel weer vol zijn zaterdagavond met feestende of rouwende Marokko fans. :wink:
Volgende is voor WillyW!
gevonden door te zoeken op kunstwerk staal rotonde.
volgende, ook niet al te moeilijk denk ik.

Bijlagen

nieuwe poging in tekst te plaatsen
20220418_134657.jpg
De software houdt de foto al horizontaal, nu de fotograaf nog. :-)
WillyW schreef:
do 08 dec, 2022 16:41
ook niet al te moeilijk denk ik.
Klopt: Geesteren

Edit: gevonden via de Bomenstichting Achterhoek.
oplossing.JPG
oplossing.JPG (40.08 KiB) 273 keer bekeken