Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1310 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33590 berichten
Hier is dan de volgende:
DSCF3523.jpg
Dit is uitzicht op Zwolle, rechts de rode brug, links de oude Ijsselbrug. Midden in toren van ABNAMRO. foto genomen denk ik vanuit Hattem. Kan juiste locatie nog niet vinden
Ik stond op een flatgebouw. Geel baksteen.
Zoveel flatgebouwen zijn daar volgens mij niet. Is het misschien de buitenhof? Zo nee, is Hattem wel juist?
Héél heet maar is nog één verdieping hoger.... M'n foto toont gele buizen.
De distelhoeve, gebouw Statenhof dan?( 4 verdiepingen)
Die bedoelde ik ook maar de google link keek de andere kant op.
Ja, dat is 'm. Ik was op bezoek bij m'n tante die daar woonde. Paar jaar geleden per trein naar Zwolle, fiets mee. Over de rode spoorbrug heen naar Hattem gefietst. Na het bezoek trok ik verder de Veluwe in. Het was bovenste verdieping aan de achterzijde van haar flat waar ik het raad plaatje had genomen.
Maar mijn tante is nu overleden - 97 jaar oud, de vrouw van de broer van m'n vader. Zij waren kinderloos gebleven, dus valt de pittige taak op m'n schouders om een en ander te regelen. Yarden, notaris en dat soort dingen. Ben er nu nog niet klaar mee.

De volgende is voor jou.
Ok Martin, neem aan dat ik nieuwe mag plaatsen. Ga zo even kijken.
Ja, jij bent aan de beurt.
hier dan een volgende

Bijlagen

Is dit het voetveer over het Overijsselskanaal?
Schermafbeelding 2022-11-22 om 23.54.09.png
Groet,
Tom.
Klopt helemaal Tom. volgende is voor jou.
WillyW schreef:
di 22 nov, 2022 22:48
hier dan een volgende
Als je weer foto's plaatst help misschien deze tip om de foto's direct zichtbaar in de post te laten zien: viewtopic.php?f=23&t=7669&p=414550#p414549
De volgende lijkt me een makkie, er zijn hier vast nog forumleden die er bij waren toen:
Schermafbeelding 2022-11-23 om 00.53.08.png
Groet,
Tom.
Ik pak zo even een ander plaatje, deze is al eens geweest....

Groet,
Tom.
:oops: Deze is vast nog niet langs geweest:
Schermafbeelding 2022-11-23 om 09.24.00.png
Groet,
Tom.
Zie ik rechts een rivierdijk met daarbovenop een soort keermuur? Heb bijv. in Emmerich wel gezien, maar wat is dat voor een Meccano-brugachtig ding daarachter? Verder geen tijd, knallend druk.
Het doet me aan Utah denken...
2001-A-Space-Odyssey-Apes-Monolith-02.jpeg