Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1287 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33889 berichten
klopt Col du Lautaret in de Ecrins. ik vond het wel een drukke en smalle weg met hardrijdende auto’s, zelfs daar heeft iedereen haast, wel heel mooi gebied met die gletsjers.
Ja JanH, dat heb ik inmiddels geleerd van tal van keren dat jij of een paar andere van die snellen mij net de pas afgesneden.
Mijn eerste tekst was 'et voila, lautaret'
De volgende plaatsing het plaatje erbij en toen ik de regel 'Le Lautaret' avec le Massif de la Meije plaatste had je ook jouw oplossing er achter gezet.
Capture.JPG
Met recht een close finish.
DSC_8290.JPG
Waar was Poppink.
Poppink schreef:
wo 26 okt, 2022 23:21
Ja JanH, dat heb ik inmiddels geleerd van taal van keten dat jij of een paar andere van die snellen mij met de pas afgesneden.
:shock: Woorden Nederlands allemaal betekenen idee geen.

Groetjes,

Carl
Carl schreef:
wo 26 okt, 2022 23:27
Poppink schreef:
wo 26 okt, 2022 23:21
Ja JanH, dat heb ik inmiddels geleerd van taal van keten dat jij of een paar andere van die snellen mij met de pas afgesneden.
:shock: Woorden Nederlands allemaal betekenen idee geen.

Groetjes,

Carl
STOMME WOORDCORRECTIE!!
Moet ik steeds weer corrigeren die woordcorrectie.
Zelf doen.
Stom ding computer!
Zijn de werkzaamheden in Overijssel? Ik vond geen informatie hierover bij de waterschappen in die provincie, de daarbij voorkomende illustraties komen er niet overeen. .
Jawel, in Overijssel.
Het staat vermeld in mededelingen van .....
In de mededelingen van de provincie over de gemeente waarin Poppink woonachtig is lees ik:
- Bouwen van een afdak
- Kappen van vier berken
- Aanleggen van een uitrit
- Houden van een Midwinterwandeling
- Kappen van een eik
- Houden van een jubileumfeest
- ...

Kortom, dit plaatje is alleen met extra tekstuele aanwijzingen te raden. Raadpraatje dus. Ik sla de beurt over en stap op de fiets!
willem.m schreef:
do 27 okt, 2022 10:05
Kortom, dit plaatje is alleen met extra tekstuele aanwijzingen te raden.
Op recente satellietbeelden zijn de graafwerkzaamheden waarschijnlijk snel te herkennen.
Leon schreef:
do 27 okt, 2022 10:12
willem.m schreef:
do 27 okt, 2022 10:05
Kortom, dit plaatje is alleen met extra tekstuele aanwijzingen te raden.
Op recente satellietbeelden zijn de graafwerkzaamheden waarschijnlijk snel te herkennen.
Aha, dan klopte mijn aanname niet. Ik wist niet dat recente satellietbeelden zo snel openbaar worden gemaakt. Weer wat geleerd!

(Ik ga nu snel mijn crystal meth lab uit de tuin halen. 😉)
Ja die recente satellietfoto's zijn erg handig voor het up to daten houden van Openstreetmap.
Beide locaties staan ook hier aangekondigd: https://www.vechtstromen.nl/projecten/a ... n-hancate/
Maar ik kan er geen streetview van vinden die op het raad plaatje lijkt.
Ik trof tekst over dat graven aan in een vissersblaadje, sportvissers om precies te zijn.
Capture.JPG
Capture.JPG (11.24 KiB) 444 keer bekeken
Het is 3 kilometer van dit eerdere raadplaatje. (zoekplaatje?)
JanH schreef:
do 27 okt, 2022 12:10
Ah, die heb ik opgelost: viewtopic.php?f=23&t=7669&p=414194&hili ... et#p414194
Ik erger mij nog steeds dat ik die toen niet heb opgelost.
In mijn eigen achtertuin nota bene!

Dan heb je deze, vlak bij de Harrevelder Schans, opgelost JanH.
Nieuwe opgave:
Knipseldam.JPG
Moeilijk, moeilijk, lijsten van stuwdammen afgegaan van Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk enz, in hun eigen taal gezocht. Maar de omgeving maakt een beetje een verlaten en desolate indruk, alsof er een of andere oorlog een paar jaar voorbij is. De kerk lijkt niet erg "zuidelijk" voor mediterrane landen.
Ben nu zo moe van het klussen aan de nieuwe fietsenschuur. Inmiddels Zweeds rood geverfd.
Bekend van de Tour de France helicopter beelden :wink:
https://maps.app.goo.gl/rt8ieB6ZRi8NR2j26
De juiste locatie. Was me nooit zo opgevallen bij de TdF.
Jij bent.