Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1286 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33588 berichten
Straal van 80 km rondom de Mont Ventoux
Knipsels.JPG
Uitdaging! 😬
@Jurr: Er lijkt links in beeld een oude brug te zijn. Klopt dat? De foto is wat wazig, dus het kan ook gezichtsbedrog zijn.
JanH schreef:
di 25 okt, 2022 11:15
Straal van 80 km rondom de Mont Ventoux

[...]

Uitdaging! 😬
De straal mag wel kleiner hoor, wel genoeg tijd over houden om die Ventoux op te fietsen op dezelfde dag ;)
willem.m schreef:
di 25 okt, 2022 11:43
@Jurr: Er lijkt links in beeld een oude brug te zijn. Klopt dat? De foto is wat wazig, dus het kan ook gezichtsbedrog zijn.
Sorry, er zit een beschermend telefoonhoesje om m'n telefoon. Het deel voor de lens wordt na meer dan 4 jaar wat dof. Volgend jaar maar eens een nieuwe, de patiënt heeft wel meer kuren dan dit ;)

Voorzover ik op mijn verdere foto's en de 360 graden foto op Google kan zien lijkt daar geen brug te zijn.
Dat is het lastige aan deze foto: er is bijna niks wat herkenbaar is voordat je op de juiste plek staat. Net een soort Vlaamse woonwijk: in detail zijn alle huizen verschillend, maar ze lijken vreselijk op elkaar
Volgens mij is deze foto vanaf Gordes genomen.
Heb nog niet de juiste Streetview gevonden, maar deze lijkt er volgens mij wel wat op:
https://www.google.nl/maps/@43.9108067, ... !1e4?hl=nl

Edit: Dit is hm: https://www.google.nl/maps/@43.908416,5 ... !1e4?hl=nl
Bingo! De volgende is voor JanH
Deze post van Jurr
"De plaatsnaam (...). Maar eigenlijk moet je dan wel de camera nog een stukje naar links draaien. Dat deden de meeste andere mensen die ter plaatse waren dan ook. Maar ja, die wilden dan ook geen toekomstig raadplaatje schieten"
was voor mij aanleiding te zoeken op "panorama provence". Derde of vierde plaatje gaf een overeenkomst met links een oude stad en rechts een landschap dat leek op die van het Raad plaatje!.

Nieuwe opgave:
DSC012.jpg
JanH schreef:
di 25 okt, 2022 13:54
[...] was voor mij aanleiding te zoeken op "panorama provence". Derde of vierde plaatje gaf een overeenkomst met links een oude stad en rechts een landschap dat leek op die van het Raad plaatje!.
Knap gevonden! :D
Ah, je hebt er ook een foto van gemaakt.
dunlop mag de volgende plaatsen.
Alleen en paar jaar eerder, gezien de begroeiing van de "zandbank".

De volgende:
raadplaat.png
De foto die je plaatst is niet helemaal goed.
Het is deze:
SR142
https://maps.app.goo.gl/DRoeT1pRB5JQv57S7*

Maar ik reken het wel goed.
huis.jpg
la maison dans la Loire
9A65092E-E1B4-4D2F-9E37-16127528D8FF.png
Wil zo vriendelijk zijn om te zeggen waar en de beurt gaat naar jou.
Waar was ik in Augustus
IMG_0922.JPG
nog geen reacries?
1e hint : een bekende col in Frankrijk
Et voilá!
Capture.JPG
Le Lautaret avec le massif de la Meije.
OK, hier dan. Moest meteen aan de Calibier denken alleen had nog niet de moeite genomen.... Galibier was dus niet helemaal goed, Col du Lautaret wel.

Edit: [notetomyself]Eerst oplossing plaatsen. Daarna pas een tekstuele toelichting toevoegen.[/notetomyself]
(Poppink was een minuutje eerder)