Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1281 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33969 berichten
Deze heb je al eerder geplaatst op zes juni 2020.
willem.m schreef:
di 18 okt, 2022 09:44
Het wordt tijd voor een index en kaart met daarop alle raadplaatjes die tor dusver zijn geraden.
Zou willem.m al begonnen zijn?
JanH schreef:
di 18 okt, 2022 19:37
Deze heb je al eerder geplaatst op zes juni 2020.
willem.m schreef:
di 18 okt, 2022 09:44
Het wordt tijd voor een index en kaart met daarop alle raadplaatjes die tor dusver zijn geraden.
Zou willem.m al begonnen zijn?
Ik heb daar nu helaas geen tijd voor. Misschien met Kerst.
Nieuweschans, 15 januari 1940?
Het is in Baflo.
Ah, de trein botsing in de mist.
Edit
Ik dacht aan deze uit 1980
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Treinra ... sum_(1980)
JanH schreef:
di 18 okt, 2022 19:37
Deze heb je al eerder geplaatst op zes juni 2020.
Martin wordt vaak geroemd om zijn geheugen, maar ik vind dit toch ook wel bijzonder.
Eerlijk is eerlijk, ik zag het bij JanH dat je foto eerder geplaatst hebt.
JanHheeft het geheugen van een tank!


@ Martin, plaats maar een nieuwe foto.



(edit`; ik meende dat Janh dat bericht verwijderd had)
Excuses, soms laat m'n geheugen me ook in de steek. Het zou kunnen gebeuren dat ik in die tussentijd een nieuwe computer heb gekocht, zodat m'n overzicht van reeds geplaatste raad plaatjes zoek is geraakt. Zal een nieuwe uitzoeken!

Nu bij deze (was op de bank in slaap gedommeld, want ik heb zo vandaag hard gewerkt aan de nieuwe fietsenschuurtje, hoogste punt bereikt!)

Kruispunt.jpg
Ik denk boven de bomen de Haseborgsche molen in Molenwarf te zien.
Screenshot_20221018-234456.png
Stimmt, Möhlenwarf zwischen Bunde und Weener am 23. Februar 2022.
Thuis was onze voorraad thee van het merk Bünting op, dus effe gewinkeld in Weener, tevens heerlijke Duitse broden gehaald. Ik was al op terugweg naar huis (volle tas), maar voor de foto heb ik m'n fiets eventjes omgedraaid.
De volgende is voor jou.
DSC_8137.JPG
Die brug van Leon laatst was wel wat vreemd.
Had ik deze al eens eerder geplaatst?
Poppink schreef:
wo 19 okt, 2022 10:25
Had ik deze al eens eerder geplaatst?
Denk het niet maar zeker weten doen we pas als we de oplossing hebben.
Foto gemaakt afgelopen september?

Is het in Nederland?
Heb wat gezocht maar niet gevonden.

Het Raad plaatje! doet me denken aan een soort van stadswal / vesting / oid, maar ook dat in een zoekterm heeft niet tot een oplossing geleid. :?
Twente.
Als ik elders ben en er word verteld over iets bijzonders dan zeg ik altijd 'dat hebben we in Twente ook'.
Zo zag ik die vreemde fietsbrug bij Genk en dacht 'dat hebben we in Twente ook'.
Vandaar.
Heb me suf gezocht maar niet gevonden.
JanH schreef:
wo 19 okt, 2022 19:26
Het Raad plaatje! doet me denken aan een soort van stadswal / vesting / oid, maar ook dat in een zoekterm heeft niet tot een oplossing geleid. :?
Verkeerde aanname.
Martin E. van Doornik schreef:
di 18 okt, 2022 21:26
.....soms laat m'n geheugen me ook in de steek. Het zou kunnen gebeuren dat ik in die tussentijd een nieuwe computer heb gekocht.
(was op de bank in slaap gedommeld, want ik heb zo vandaag hard gewerkt aan de nieuwe fietsenschuurtje, hoogste punt bereikt!)
@Martin.
Fietsen, naar de molen, dommelen, timmeren of turen op je computer. :wink:

Het is wel een wal, geen stadswal.
Mijn gok: het lijken me bruggetjes over nieuw aangelegde vrij grove infrastructuur zoals een provinciale weg. Aan de bomen te zien ca. 25 jaar geleden aangelegd. Het zou wegens de zig-zag goed zichtbaar moeten zijn op een kaart maar er zijn veel van dit soort mogelijkheden in Twente.
Leon schreef:
do 20 okt, 2022 11:12
Mijn gok: het lijken me bruggetjes over nieuw aangelegde vrij grove infrastructuur zoals een provinciale weg.
Dus ik denk nu aan het Broekmedenpad over de A1 bij Hengelo. Hier een streetview van opzij: https://www.google.com/maps/@52.2872627 ... 384!8i8192
Dat heb je heel goed gedacht Leon.
Je ziet, Genk heeft niet het patent op lelijke fietsbruggen.
Poppink schreef:
do 20 okt, 2022 12:28
Dat heb je heel goed gedacht Leon.
Je ziet, Genk heeft niet het patent op lelijke fietsbruggen.
Zij het dat de lange van de twee in Hengelo 60 m lang is en die in Genk 250, terwijl de A1 40 m breed is en de weg in Genk 30.
Het was noeste zoekarbeid op de Openstreetmap. Met de volgende blijven we bij de snelweg:
Afbeelding