Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1250 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33889 berichten
Nou dan wordt het ergens op de Via del Sale en wel ten zuiden van Sestrières.
Het gebied ten noorden ervan heb ik per fiets doorkruist en ik zie zo niets herkenbaars.
Ik had verwacht dat er een oplossing te vinden zou zijn met het zoeken met een term als "ruïne" o.i.d. Dat is mij niet gelukt.
Nu is het voor mij lukraak wat klikken.....
Of Google Maps moet een zoekfunctie hebben waarmee je in een gebied op een reviewscore kunt zoeken, maar een dergelijke zoekfunctie heb ik ook al niet kunnen vinden.
Ik laat deze maar aan mij voorbij gaan. Wel mooi gebied trouwens.

Edit: kon het even niet laten. Kwam deze nog tegen:
Parco-Naturale-delle-Alpi-Marittime-landscape.jpg
De achtergrond is dezelfde als van de foto die ik eerder heb geplaatst. Op deze is een berghut / restaurant o.i.d. te zien, misschien dat dat anderen op weg helpt. Ik ga nu wat anders doen.
Ergens langs de Ligurische Grenzkammstrasse?
https://de.wikipedia.org/wiki/Ligurisch ... tra%C3%9Fe
DaVinci schreef:
vr 02 sep, 2022 19:35
Ergens langs de Ligurische Grenzkammstrasse?
https://de.wikipedia.org/wiki/Ligurisch ... tra%C3%9Fe
Nee, helaas.

Ik geef dit weekend geen verdere aanwijzing. Ik weet namelijk bijna zeker dat sommige deelnemers (die nu offline zijn) de plek vrij makkelijk kunnen traceren.
Na vijf dagen nog geen juiste oplossing... Inmiddels is mijn vakantie voorbij en heb ik geen tijd meer om overdag mijn raadplaat te managen. Daarom trek ik mijn eerdere foto terug - die bewaar ik voor een andere keer als er weer meer deelnemers zijn die de Italiaanse Alpen (her)kennen. Overleg onderling maar even wie nu aan de beurt is.
Dit kan niet.
5 dagen geen aanwijzingen en dan alsnog terugtrekken.
Zelfs het plaatje verwijderd.
Te veel bergen daar. Als Nederlander vind ik dan dat alle bergen op elkaar lijken. Niet gelukt.
We moeten verder. Waarheen?
E6B22C1D-651C-465E-87D3-7DB51E1E249B.jpeg
Op weg naar Stavoren vanuit Enkhuizen.
Capture.JPG
Capture2.JPG
Capture2.JPG (20.85 KiB) 477 keer bekeken
Geschatte positie ongeveer bij dat bootje op de foto en de plek die op de eerste foto is aangegeven.
Zo is het maar net, de beurt gaat naar Poppink!
DSC_7937.JPG
Waar was Poppink gisteren?
Poppink schreef:
ma 05 sep, 2022 11:46
Waar was Poppink gisteren?
Op de Uitkijktoren Holmers-Halkenbroek.
https://goo.gl/maps/vyz2K4H5AnGV74tw9
Ik dacht Drenthe goed te kennen.
De hoek ten oosten van Hooghalen en ten westen van Grolloo bood verrassende verrassingen.
Vooral de stille daar.
Geen overvliegende vliegtuigen, geen windmolens aan de horizon.
Stilte op z'n best.
Jij bent weer.

Edit:
Ik weet vrij zeker dat ik nog eens terug ga voor die vogel kijk plek.
Screenshot_20220905-151830.png
In het verleden daar ook wel gereden, Drenthe blijft een prachtige fiets-provincie.

Nieuwe opgave:
Knipsel.JPG
Foto genommen vanaf het Mick Clavanpad.
Screenshot_20220905-164724.png
Op Google Earth kan je zelfs het molentje onderscheiden.
Poppink schreef:
ma 05 sep, 2022 10:01
Dit kan niet.
5 dagen geen aanwijzingen en dan alsnog terugtrekken.
Zelfs het plaatje verwijderd.
Ho ho! Het aantal deelnemers was de afgelopen vijf dagen beperkt, evenals de kennis en inzet om eens buiten de gebaande paden te gaan zoeken. Alleen JanH leek zijn best te doen en zat er akelig dichtbij.

Geen aanwijzingen? Flauwekul. Ik heb netjes op vragen over zoekgebieden geantwoord, dus doe niet zo flauw.

Tot slot het belangrijkste: het leek me een mooi beeld ter afwisseling van de m.i. saaie Nederlandse bruggen, viaducten en kerken die vaak in Raadplaatje figureren. Dat beeld is van mij -mijn copyright- en ik heb het volste recht om dat weg te halen om later te gebruiken zodra ik denk dat de timing beter is.
willem.m schreef:Geen aanwijzingen? Flauwekul.
Oeps. Beetje knorrig vandaag?
Niet erg.
Maar misschien even een "cooling down" ?
dunlop schreef:
ma 05 sep, 2022 18:07
willem.m schreef:Geen aanwijzingen? Flauwekul.
Oeps. Beetje knorrig vandaag?
Niet erg.
Maar misschien even een "cooling down" ?
Loop je weer te trollen, dunlop? 🥱
Trollen?
Ik vroeg me alleen af of het verkeerde been eerst was opgestaan?
Maar dat mag ook al niet hier?
Als op een forum er ook al niet op een wat tegendraadse manier wat mag worden gereageerd, wordt het leven wel heel moeizaam.

Mijn excuses aan de overige lezers voor deze off-topic reactie.
willem.m schreef:
ma 05 sep, 2022 17:44
Het aantal deelnemers was de afgelopen vijf dagen beperkt, evenals de kennis en inzet om eens buiten de gebaande paden te gaan zoeken. Alleen JanH leek zijn best te doen ...
Dat weet je toch niet?