Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1114 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33601 berichten
Pfff ik typ weer eens te langzaam, hoe is 't mogelijk :lol:
JandeFietser schreef:
zo 23 jan, 2022 17:47
https://www.bunkerinfo.nl/p/blog-page.html
lijkt er erg op, iets andere kleuren maar dat kan een oude foto zijn.
Klopt helemaal, jij bent.
Grandonneur schreef:
zo 23 jan, 2022 17:53
Pfff ik typ weer eens te langzaam, hoe is 't mogelijk :lol:
Ik heb ook nog geen glas liggen, In de polder gewoon een ouderwetse adsl verbinding over koper. Maar glas komt er aan in de polder, eind zomer heb ik ook snel internet.

De volgende, op een plek waar de zon wat vaker schijnt.
IMG_1271.JPG
Eerste hit na "rode rots spanje": https://www.google.com/maps/@42.3269833 ... 312!8i6656
Was die weg een beetje te befietsen?
snel gevonden, had verwacht dat deze wat moeilijker was.
De weg was heel rustig op dat moment. schrok wel toen een hert wat in de berm lag net voor me de weg overschoot.
Jij mag weer.
Nieuwe opgave
3BE1E105-BE64-4235-8A92-E0D21FDB3CD3.jpeg
ik pareer je gelijk, dit is Veere. Ik zag het direct
30E582D1-DCD8-425E-A96F-4FE930779C76.png
Jij bent weer.😀
Daar kom ik regelmatig om mosselen te eten.
ingang.jpg
Echt een Rijnmonds plaatje ja. Ik was te laat. :-)
(Dat lag niet aan mijn glasvezelverbinding)
PeterVanRijn schreef:
zo 23 jan, 2022 21:09
Echt een Rijnmonds plaatje ja. Ik was te laat. :-)
(Dat lag niet aan mijn glasvezelverbinding)
jij bent toch van de Drechtsteden?

ik zat er nu natuurlijk wel wat bovenop, na m'n gemiste punt in noordgroningen. zo wil je geen afscheid nemen van het weekend.
Grandonneur schreef:
zo 23 jan, 2022 21:14

jij bent toch van de Drechtsteden?
Zeker, maar mijn fietsregio is groter, en met in Rotterdam wonende kinderen kom je nog eens ergens.
de volgende raadplaat:
77379958-EC92-43D5-AD93-D1F0E9B3E5B1.jpeg
Klopt Grandonneur,

de afgelopen 5 jaar zijn twee medeweggebruikers er in geslaagd om mij te raken in de auto.
De één na laatste keur was hier (:

Gelukkig was het 5 centimeter blik.
Afgelopen jaar werd ik vol geramd op een rotonde, ook gelukkig alleen blikschade.

Edit: Spel regel ??.?? Je mag niet posten voordat het goedgekeurt is :)
Oeps :oops:

Punt d’r af voor mij.
Aan het eind van de 2e wereldoorlog werd er juist in noord-west Groningen heel zwaar gevochten, het laatste stukje Nederland dat nog in Duitse handen was en er weerstand geboden werd tegen de Canadezen. Vele dorpen in de wijde omgeving van Delfzijl aan puin geschoten. Tegenwoordig zie je vooral veel jaren-vijftig nieuwbouw. Alleen Schiermonnikoog werd pas op 11 juni 1945 bevrijd!
Grandonneur schreef:
zo 23 jan, 2022 21:23
de volgende raadplaat:

77379958-EC92-43D5-AD93-D1F0E9B3E5B1.jpeg
Lijkt me een modern museumgebouw, maar ik kan die nergens in de lijst van Nederlandse musea vinden....
Martin E. van Doornik schreef:
ma 24 jan, 2022 09:45
Lijkt me een modern museumgebouw, maar ik kan die nergens in de lijst van Nederlandse musea vinden....
Dat klopt. Het is een museumgebouw (met beeldentuin), en niet in Nederland. Maar wel op fietsafstand.

Er ligt overigens nog een interessant museum pal naast.
Mezelf voor de goede orde een beetje corrigeren: naar deze locatie toe fietsen, het museum bezoeken en dezelfde dag terug naar huis is wel héél ambitieus vanuit Nederland.