Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1105 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33855 berichten
Te laat, ik zat al in Ærøskøbing te kijken.
Ærøskøbing had ik gevonden via zoeken op "charming house denmark".

Wel bijzonder dat JJFietst hetzelfde huisje op de foto zet. Volgens streetview zijn er veel van dergelijke huizen in Ærøskøbing.
JJFietst, toch gauw opgelost! Inderdaad in Ærøskøbing in Denemarken. De foto heeft een meefietsende vriend in 1981 genomen met mijn camera.
De volgende is voor jou.
Ja dit was er eentje uit de categorie "Als je er geweest bent is het niet moeilijk te vinden".
Ærøskøbing heeft inderdaad veel van dit soort huisjes, maar deze springt iets naar voren in het smalle straatje, waardoor het waarschijnlijk vaak gefotografeerd wordt.

De volgende is makkelijk, daarom graag ook de naam van het fietspad.
pad1.jpg
Is dat niet hetzelfde pad als waar Martin een tijd geleden een foto van plaatste?
Dit is het zeemanskerkje van Oudeschild, gezien vanaf het skillepaadje.
Helemaal goed Grandonneur, de volgende is voor jou.
Mooi! Het volgende raadplaatje, en wie heeft er gefietst (voor bonuspunten),

595E9CA6-CD0E-4D32-8AAE-D1DE87107A4D.jpeg
Tenerife of Mallorca?

Ik kan nu even niet meehelpen zoeken. Wel een plusje voor het mooie plaatje, want ik krijg zo weer helemaal zin in fietsen! (Ben het vlakke NL inmiddels wel beu.)
Ik wist niet dat we tegenwoordig ook al plaatjes van internet konden plaatsen als raadplaat. Of je moet precies hetzelfde standpunt als anderen hebben gekozen. (ik sla even over)
_Peter_ schreef:
ma 17 jan, 2022 14:29
Ik wist niet dat we tegenwoordig ook al plaatjes van internet konden plaatsen als raadplaat. Of je moet precies hetzelfde standpunt als anderen hebben gekozen. (ik sla even over)
Héél veel anderen. Althans toen ik er stond was ik alvast niet de enige.
Nus de sa Corbata, Mallorca
https://maps.app.goo.gl/uEQAmhW6hmVotBRt8

N.B. Ben er niet geweest en heb geen Lens of Bing gebruikt.
Yep dat is 'm en als je achterom kijkt zie je ook waarom het www vol staat met plaatjes vanaf die plek: het is min-of-meer de enige plek waar je kunt parkeren.

Heb er trouwens zelf ook niet gefietst. Wel een reminder aan mezelf geplaatst dat ik daar een volgende keer wel een fiets bij me wil hebben.

De beurt is voor Willem!


ps hier nog effe een linkje voor de klimgeiten https://www.klimgeiten.nl/overzicht/reis/reis.htm
Dat lijkt me dan een ideale klim: mooi, niet te zwaar of te licht, en niet te lang.

Wel bijna een plusje eraf omdat je er niet fietste :lol:

Terug naar het vlakke Nederland: wie weet waar dit is? Exacte plek van de fotograaf graag.

Capture.JPG
27 april?
?
gezien het frisse voorjaar, de status van de Forsythia, Prunus en Mahonia zou het 27 april kunnen zijn. Toen was je in de buurt van aarle-rixtel.

Het hoogachtige ding rechts op de foto kan ik niet gelijk plaatsen. Daar ontbreekt wat informatie.
Zo'n boerderijtje zo zomaar in de buurt van Hengelo (gld) kunnen staan.
Ik denk bijvoorbeeld aan het circuit.
Poppink kijkt aan de juiste zijde vanuit Den Bosch gezien. Dat beperkt gelijk het zoekgebied tot Den Bosch<>Beringstraat.
Het hoogachtige ding en de tip van Poppink bracht mij hier https://www.google.com/maps/@52.2408833 ... 312!8i6656
Helemaal goed, DaVinci.

Wat leuk dat Google Streetview er een 'timelapse'-achtig frame bij doet. Of bestaat dat altijd al?
In elk geval kan je het plaatje dan ook bekijken met de bladeren aan de bomen en mais op het veld.

Jij bent!