Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1059 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33965 berichten
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 15:12
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 14:08
OK, dan blijft mijn vraag aan Martin nog gelden, of heeft hij op 13 augustus 2017 ook om toestemming gevraagd?
Daar is ook een uitgebreide fotoverslag van bij Rondje Groningen onder Overige activiteiten. Dusss....
13-08-2017 is van voor ingang AVG wet, sinds 25 mei 2018 kun je niet meer zomaar foto's plaatsen met gezichten in beeld zonder toestemming dusss..
Boerenkool zou het lastig hebben, daarvoor is de grond te arm. Er is niets overstroomd, dit is de normale aanblik. Herfst is scherp opgemerkt, (maar dat is niet per se een tip), mooi te zien vanuit dit perspectief (dat is mogelijk wel een tip).
Marjan schreef:
wo 01 dec, 2021 15:19
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 15:12
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 14:08
OK, dan blijft mijn vraag aan Martin nog gelden, of heeft hij op 13 augustus 2017 ook om toestemming gevraagd?
Daar is ook een uitgebreide fotoverslag van bij Rondje Groningen onder Overige activiteiten. Dusss....
13-08-2017 is van voor ingang AVG wet, sinds 25 mei 2018 kun je niet meer zomaar foto's plaatsen met gezichten in beeld zonder toestemming dusss..
Ik zie ook geen foto’s meer in het draadje waar Martin naar verwijst. https://forum.wereldfietser.nl/viewtop ... 71#p289622
Grandonneur schreef:
wo 01 dec, 2021 16:17
Boerenkool zou het lastig hebben, daarvoor is de grond te arm. Er is niets overstroomd, dit is de normale aanblik. Herfst is scherp opgemerkt, (maar dat is niet per se een tip), mooi te zien vanuit dit perspectief (dat is mogelijk wel een tip).
Het lijkt op het Voorste Goorven in de Oisterwijkse Bossen en Vennen maar ik kan het echter niet goed sluitend krijgen.
De opmerking over "perspectief" suggereert een hoge positie (heuvel / toren) maar ook dat zie ik niet. :(
Nu eerst maar koken.
De foto lijkt me duidelijk vanuit een hoog perspectief genomen, bijvoorbeeld vanuit een uitzichttoren.
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 17:27
Marjan schreef:
wo 01 dec, 2021 15:19
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 15:12

Daar is ook een uitgebreide fotoverslag van bij Rondje Groningen onder Overige activiteiten. Dusss....
13-08-2017 is van voor ingang AVG wet, sinds 25 mei 2018 kun je niet meer zomaar foto's plaatsen met gezichten in beeld zonder toestemming dusss..
Ik zie ook geen foto’s meer in het draadje waar Martin naar verwijst. https://forum.wereldfietser.nl/viewtop ... 71#p289622
Het gaat erom dat de foto's binnen verenigingsverband geplaatst zijn en niet op Facebook of andere mediagedoe, want die heb ik niet. Wel jammer dat Tinypic nu niet meer bestaat.... Kan wel eventueel opnieuw plaatsen via Bijlage uploaden.
renel schreef:
wo 01 dec, 2021 19:55
Uitzichttoren D'n Flaestoren?
Goed gezien! je ziet het natuurgebied de Flaes op landgoed ''de Utrecht''. de toren staat er nu 10 jaar. zicht van bovenaf op zo'n plek geeft er toch een extra dimensie aan. de plas ligt er al een stuk langer en het is bijvoorbeeld een bekende schaatsplek met een ijsclub sinds 1933.

De beurt is aan renel.
Ik fiets er regelmatig langs, mooie omgeving!
Nieuwe raadplaat [*]:
boompjes.jpg
* Fijn dat ik geen Bing en Lens meer hoef te checken :)
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 19:59
Het gaat erom dat de foto's binnen verenigingsverband geplaatst zijn en niet op Facebook of andere mediagedoe, want die heb ik niet.
Die redenering klopt niet want dit forum is juist nog openbaarder dan Facebook want om het te zien hoef je niet eens in te loggen. In welk verband de foto's geplaatst zijn is daardoor irrelevant.
renel schreef:
wo 01 dec, 2021 20:43
Nieuwe raadplaat [*]:boompjes.jpg
Is dit in Nederland? (om het zoekgebied wat te beperken)
Niet in Nederland.
1e hint: magazijn
Magazijn? Ik zie achter de kerk alleen maar een langwerpig gebouw met gelijke ramen in twee (woon)lagen.... Geen idee.... Wel staat er een Keltisch kruis boven de achtergevel van de kerk, zo'n kruis met ring wat men vaak in Ierland tegenkomt. Maar dit lijkt me helemaal geen Eire....
Het magazijn staat ook (net) niet op dit plaatje, wel op een ander raadplaatje van afgelopen oktober.
Merksplas, eitje.
Capture.JPG
Je gaf net te veel weg.
De kleurtint van de foto wees de weg naar welke afbeelding ik moest kijken.
Welke camera gebruik je?
De tint is (bij deze donkere omstandigheden) naar mijn zin iets te blauwig.
Tijd voor een nieuw plaatje, de ronde is voor Poppink.
Poppink schreef:
do 02 dec, 2021 20:00
Welke camera gebruik je?
De tint is (bij deze donkere omstandigheden) naar mijn zin iets te blauwig.
Het plaatje is gemaakt met een sony RX100IV op de autostand.
Hier een plaatje waarvan ik een vermoeden heb waar het is en jullie maar laat raden waar ik was.
19710101_2359_DSCN6447_S610.JPG
Volgens Google Lens is het bij de oude steenfabriek De Vlietberg bij de Ooij. Bij Poppink mag ik vals spelen 🤭
Wacht, ik haal even een zak chips uit de keuken. :lol: