Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1058 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33884 berichten
Grandonneur, tou moar mien jong, doe bist.

Poppink moet bekennen dat hij bij de Schlossbrücke vals gespeeld heeft. Hij heeft uitgeprobeerd of Lens het herkent als je het plaatje spiegelt.
En ja hoor, er was keuze tussen Honda CRV en dat beeld.
Poppink schreef:
wo 01 dec, 2021 10:22
...Poppink moet bekennen dat hij bij de Schlossbrücke vals gespeeld heeft. Hij heeft uitgeprobeerd of Lens het herkent als je het plaatje spiegelt....
Ik dacht dat we Lens en Bing niet meer zouden gebruiken. En als je het dan wel gebruikt en het plaatje vindt, dan niet mee raadt. Ik vind dit jammer, want als we Lens en Bing weer 'toestaan' dan leidt dit tot veel meer inspiratieloze raadplaatjes. Verder had ik mijn best gedaan om op deze plek een raadplaat te schieten, in de veronderstelling dat de verschillende elementen op de foto dan een leuke puzzel zouden opleveren - deze plek dan gaan raden met behulp van Lens valt bij mij niet goed en ontneemt de animo om in het vervolg een leuk plaatje voor deze rubriek te schieten.

Er zijn wat mij betreft drie opties:
1. We staan Lens en Bing toe >> dan overweeg ik om te stoppen met dit spel
2. We staan Lens en Bing niet toe en gedragen ons er naar >> prima
3. We staan Lens en Bing niet toe en gedragen ons er niet naar >> dan stop ik met dit spel
Die auto zou toch links rijden als het plaatje gespiegeld wordt? En Duitsland heeft rechts verkeer....
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 10:07
Ik herken in het midden het gebouw met grijze dak, daar hebben onze leden tijdens het Rondje Groningen op 13 augustus 2017 consumpties genuttigd!
https://www.google.nl/maps/place/Schild ... d6.8241437
DSCF0411.JPG
Kun je de gezichten ook onherkenbaar maken?
Het was zo’n duidelijk en overzichtelijk spel. 🤪
Als ik alles nu goed heb gevolgd 🕵️ is grandonneur aan de beurt.🤔
willem.m schreef:
wo 01 dec, 2021 10:28
3. We staan Lens en Bing niet toe en gedragen ons er niet naar >> dan stop ik met dit spel
Nou moet je niet gaan dreigen!
Daarmee overtreedt je ongeschreven regel 13 lid 13 die dreigt met uitsluiting van deelname.

Voor het overige ben ik het met je eens.
Ik kon de verleiding van het spiegelen en publiceren niet weerstaan.
Poppink culpa.
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 11:07
Het was zo’n duidelijk en overzichtelijk spel. 🤪
Als ik alles nu goed heb gevolgd 🕵️ is grandonneur aan de beurt.🤔
Volgens Lens klopt dat.
de volgende opgave, geselecteerd op het ontbreken van molens en/of kerken.

bos.JPG
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 11:04
Kun je de gezichten ook onherkenbaar maken?
En bij de fotoverslagen van Harskamperdennen dan? :roll: Daar staan tientallen mensen op. Zie 2018 en 2019. Onze eigen verenigingsleden.... Bij vreemde mensen zou ik het misschien wel doen.
Grandonneur schreef:
wo 01 dec, 2021 11:39
de volgende opgave, geselecteerd op het ontbreken van molens en/of kerken.
bos.JPG
De IJzeren Man in Vught? Het oeverprofiel klopt ongeveer als op satelliet. Daar heb ik in 1987 met m'n vrouw gezwommen.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 11:58
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 11:04
Kun je de gezichten ook onherkenbaar maken?
En bij de fotoverslagen van Harskamperdennen dan? :roll: Daar staan tientallen mensen op. Zie 2018 en 2019. Onze eigen verenigingsleden.... Bij vreemde mensen zou ik het misschien wel doen.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk aan. Blijf het wel lastig vinden, privacy enzo. Zal het nu zelf niet meer zo snel doen.
Sinterklaas laat dit jaar ook z'n gezicht al bijna niet meer zien. :?
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 11:58
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 11:04
Kun je de gezichten ook onherkenbaar maken?
En bij de fotoverslagen van Harskamperdennen dan? :roll: Daar staan tientallen mensen op. Zie 2018 en 2019. Onze eigen verenigingsleden.... Bij vreemde mensen zou ik het misschien wel doen.
Daar wordt vooraf toestemming over gevraagd of er staat notitie wanneer je niet op de foto ( herkenbaar) wilt staan, wordt het beeld verwijderd.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 12:00
De IJzeren Man in Vught?
helaas.

Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 12:00
Daar heb ik in 1987 met m'n vrouw gezwommen.
zijn daar ook foto's van?
Grandonneur schreef:
wo 01 dec, 2021 13:16
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 12:00
De IJzeren Man in Vught?
helaas.

Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 12:00
Daar heb ik in 1987 met m'n vrouw gezwommen.
zijn daar ook foto's van?
Ik kan tijdens het zwemmen m'n fotospullen toch niet op de oever laten liggen? Nee, geen foto van, maar wel van ons samen bij de tent op de camping van Cromvoirt.
Marjan schreef:
wo 01 dec, 2021 12:12
Martin E. van Doornik schreef:
wo 01 dec, 2021 11:58
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 11:04
Kun je de gezichten ook onherkenbaar maken?
En bij de fotoverslagen van Harskamperdennen dan? :roll: Daar staan tientallen mensen op. Zie 2018 en 2019. Onze eigen verenigingsleden.... Bij vreemde mensen zou ik het misschien wel doen.
Daar wordt vooraf toestemming over gevraagd of er staat notitie wanneer je niet op de foto ( herkenbaar) wilt staan, wordt het beeld verwijderd.
OK, dan blijft mijn vraag aan Martin nog gelden, of heeft hij op 13 augustus 2017 ook om toestemming gevraagd?
Grandonneur schreef:
wo 01 dec, 2021 11:39
de volgende opgave, geselecteerd op het ontbreken van molens en/of kerken.
Terug naar het Raad plaatje!
Het lijkt op een plas/ven dat tijdelijk(?) buiten de oevers is getreden. Dat maakt streetview/satelliet herkenning lastig, of het moet dat bankje aan de overkant zijn.
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 14:11
Terug naar het Raad plaatje!
Het lijkt op een plas/ven dat tijdelijk(?) buiten de oevers is getreden. Dat maakt streetview/satelliet herkenning lastig, of het moet dat bankje aan de overkant zijn.
daar heb ik me even in verdiept en de conclusie is: het plaatje is goed herkenbaar.
JanH schreef:
wo 01 dec, 2021 14:08
OK, dan blijft mijn vraag aan Martin nog gelden, of heeft hij op 13 augustus 2017 ook om toestemming gevraagd?
Daar is ook een uitgebreide fotoverslag van bij Rondje Groningen onder Overige activiteiten. Dusss....
Niks herkenbaars in dat boerenkool-landschap. Is de overstroomde Maas niet, want dat vond afgelopen juli plaats en op de foto zie ik al beginnende herfstkleuren.