Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 988 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33961 berichten
Sedan?
Nee, wel het goede land.

Hans
Wel erg onscherp.... duidelijk Frankrijk.
Aiguille-dans-botte-de-foin?
Nu maak je er een uitdaging van ! :-)
JanH schreef:
do 19 aug, 2021 13:58
Aiguille-dans-botte-de-foin?
Nee, het is niet in speld in een hooiberg.

Hans
Tip: de plek is de vinden op een van de fiersroutes richting Santiago de Compostella, zoals in een nederlandstalig fietsrouteboekje beschreven.

Hans
Jura?
Het is niet in de jura, en de plaats heet zelf ook niet Jura.

Hans
ik kreeg pas te horen het is een raadplaatje, geen vraagplaatje :roll:
dus met de vage foto moet je het doen, +/- 1200km ergens in Frankrijk, ik pas.
Ik ben niet bekend met routes uit boekjes. Maar ik gok wederom een korte plaatsnaam: Léon, in Zuidwest-Frankrijk.
https://maps.app.goo.gl/5U2bEDJyZbfMNNMeA
willem.m schreef:
do 19 aug, 2021 20:30
Ik ben niet bekend met routes uit boekjes. Maar ik gok wederom een korte plaatsnaam: Léon, in Zuidwest-Frankrijk.
https://maps.app.goo.gl/5U2bEDJyZbfMNNMeA
Nee. Frappant dat je op Léon kwam. Zou misschien meer iets voor Leon zijn geweest.

Het is een andere, even korte plaatsnaam.

Hans
Er zijn indrukwekkerende plaatsen met mijn naam, al ziet het strandje er leuk uit.
Gok: Lens?
Laon?
De plaats begint niet met de letter L.

Hans
Toul?
Nee, Toul ook niet. Ik merk dat hij moeilijk is. Ik plaats de foto nog eens, maar dan met één van de twee cijfers van het wegnummer zichtbaar. Dat zal het zoekgebied wel verkleinen. Tja, Frankrijk is ook wel erg groot, en de verschillende trajecten richting Santiago zijn wel erg lang.
raadplaatsversie2.jpg
Toegegeven, het is een saaie foto. De plaatsnaam maakt het interessant. Ik was zeer verbaasd dat er in Frankrijk een plaats met deze naam bestaat.

Hans
Begint het met een H en eindigt het met een S? 😄
Het plaatsje Hans aan de D67, dat bedoel je Hans.
@Tovenaar, ik had het net gevonden (met heg) toen je ook postte.
Screenshot_20210820-003454.png
Dat klopt. Diverse keren voorgezegd aan het eind van mijn bericht :P , toch moest het van ver komen.

Tovenaar had weliswaar al tussen de palen geschoten, maar de bal had de doellijn niet in zijn geheel gepasseerd.

Poppink heeft de juiste plaatsnaam van het wel heeel slaperige gehucht als eerste in zijn geheel genoemd, daarom de beurt aan Poppink.

Hans