Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 980 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33420 berichten
DaVinci schreef:
za 31 jul, 2021 16:02
Mijn laatst geplaatste plaatje was van 19 juni, die kan ik niet meer verwijderen.
Dan laat ik de beurt aan iemand die wel nog plaatjes kan plaatsen en zal ik wel nog meeraden maar geen plaatjes meer plaatsen. :(
Lukt het nog steeds niet?
Nee, nog steeds niet :(
Zo eens proberen:
https://postimg.cc/gallery/LfjjZWP
Op zich werkt dit goed.
Maar na een bezoek aan postimg staat mijn apparaat vol reclame voor cryptomunten.
Dat vind ik niet prettig.
het gaat om dit plaatje.
A3FC177F-2DA1-43C4-84E9-F8C13FBCB4E3.png
Link naar Google Earth


Niet geheel volgens de regels, maar ik heb geen plaatje paraat om te posten.
Dus, wie wil, die mag…
Link naar Google Earth ( werkt niet).

Eind/ schroefstraat Asselt bij Roermond.


Niet geheel volgens de regels, maar ik heb geen plaatje paraat om te posten.
Dus, wie wil, die mag…
Zok29 schreef:
di 03 aug, 2021 18:37
Link naar Google Earth ( werkt niet).

Eind/ schroefstraat Asselt bij Roermond.


Niet geheel volgens de regels, maar ik heb geen plaatje paraat om te posten.
Dus, wie wil, die mag…
https://www.google.nl/maps/@51.2381722, ... 6?hl=nl-nl
Daar is het ja, Streetview werkt wel https://www.google.nl/maps/@51.2383176, ... 312!8i6656

Zok29 heeft geen plaatje, dus wil je al heel lang een foto plaatsen maar krijgt het plaatje niet geraden, dan grijp je kans....................
Ik was dit weekend aan het fieten en zag dit kunstobject aan een klein riviertje met veel bunkers, vond het heel bijzonder, ( net als die houten tractor een paar platen terug) Helaas is deze niet te vinden op internet. De bunker wel
9720394E-93B1-4293-A804-C5010916B1F0.jpeg
bunker.jpg
vakantietijd….
JandeFietser schreef:
di 03 aug, 2021 18:56
dit kunstobject
Goed, ik zal het niet meteen een verkapte afvaldumping noemen, maar zo'n grote hoop rubber in de natuur laten 'vergaan' lijkt me chemisch gezien geen goed idee.
het is een onderdeel van een kunstroute, dus ik neem aan dat het op het eind van het seizoen wel gerecycled zal worden.
Ik ben niet zo kunstzinnig ontwikkeld.
Je laatste RaadPlaat kwam uit Groesbeek eo.
Ik kan geen kunstroute vinden waar dit kunstwerk deel van is.
zoek ten zuid westen, kijk vooral waar die bunkers staan, die hadden een doel.
Ik vind die bunker nogal klein, misschien voor kabouters? :lol:
Het lijkt op een van de bunkers van de Peel-Raamstelling.
Ik denk de s-kazemat 34 bij de Schippersdijk aan het Defensiekanaal bij De Gagel/Mill.
kazemat 34.png
Groet,
Tom.
ha Tom,

klopt, die op de foto (en mammoet) staat op de kruising met het defensiekanaal
Een foto van enige tijd terug.
De exacte plaats is vast snel te raden, er zijn moeilijkere geweest. Het is vakantietijd, dus misschien duurt het nu wel iets langer dan een paar uur voordat een van mijn foto's geraden wordt... :lol:
img 8602.png
Groet,
Tom.
Zo te zien een "Imbiß"-wagen met een Nederlands kenteken met daarachter een wegwijzer Sportplatz. Dus ergens in Duitsland maar niet ver over de grens?
Klopt Martin.

Groet,
Tom.