Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 979 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33416 berichten
foto is dezelfde dag genomen als de vorige bij Groesbeek.
Ik ben de rivieren ( Maas / Waal ) niet overgestoken.
Is die zwarte waas linksboven een aanwijzing?
nee, dat is het iphone hoesje, begint vesleten te raken en rafelt links boven de lens,
de kerktoren staat niet op een kerk maar op een (voormalig) klooster. Waar staat het klooster?

Capture.JPG
nog te weinig aanwijzingen?
Lijkt me wel.
Alle provinciale wegen tussen Waal en Maas met eenzijdig fietspad zijn inmiddels 'langsgefietst' door de meute.
er zit nu een evenementen buro in het klooster. Noord-Limburg ten zuiden van Groesbeek, ten oosten van de Maas.
Ben morgen weer in die buurt voor een lang fietsweekend. Lijkt een vrij onbekend gebied en eht is er zo mooi met de maasduinen en de west oever vd Maas
Het is voor mij op (nee, geen fiets-)vakantie een beetje behelpen met het zoeken op een telefoon, maar het lijkt veel op het Roepaen klooster

https://www.roepaen.com/nl/
dat klopt Bart, staat in Ottersem jou beurt
Dank je, Jan. Gelukkig is het aantal kloosters ten zuiden van Groesbeek redelijk beperkt. Dat maakte het uiteindelijk goed te doen. Veel plezier daar, komend weekend!

De volgende is de eerste die ik via de smartphone plaats. Niet genomen tbv de rubriek raadplaatje, dus naar verwachting goed te doen.
Screenshot_20210729-230233_Gallery.jpg
Je kijkt naar de werf van Oceanco. Foto genomen vanaf de overkant van de Noord. rechts de brug van de A15.
Edit:, de brug van de N915. De A15 gaat door een tunnel er net naast.

Groet,
Tom.
Kaartje erbij.
Waarschijnlijk stond je in de buurt van de "i" Versterking Oostmolendijk op het kaartje.
IMG_0984.PNG
Groet,
Tom.
Tom vds schreef:
do 29 jul, 2021 23:46
... in de buurt van de "i"
Dat is helemaal correct, Tom, precies bij de i. Jij mag weer.

Na de zomervakantie begin ik aan mijn nieuwe baan, eindelijk weer eens op fietsafstand van huis. Een fysieke bijeenkomst om afscheid te nemen van mijn collega's zat er niet in. Een alternatief was snel bedacht. Tijdens een fietstocht van Woerden naar Zundert bezocht ik mijn collega's thuis. Met deze foto kondigde ik aan dat ik in de Drechtsteden was gearriveerd.
Veel plezier met je nieuwe baan Bart*!

De volgende foto. Te zien op Google Earth, geen Street View hier.
Ik denk dat er voor de speurders hier voldoende details te zien zijn om het kruispunt te vinden.
P5230871 kopie.jpeg
Groet,
Tom.
Zó hé, da’s rap. Had ik niet verwacht.
Helemaal goed natuurlijk. (En ik dacht nog dat er geen streetview was …..)

Beurt is aan jou DaVinci.

Groet,
Tom.
Met het bord Manila en het straatbeeld kom ik op de Filipijnen, en als je intypt Tanza Pr , dan komt Google met Tanza Properties, en als je dat op Maps zoekt kom je in de gemeente Tanza, daar een willekeurige kruising aangeklikt, en daar zag ik de grote M en de 7-eleven.

Maar ik kan geen nieuw plaatje plaatsen, ik krijg de medling: Sorry, de bijlagenlimiet van het forum is bereikt.
dan moet je een paar eerder geplaatste bijlages verwijderen.
Mijn laatst geplaatste plaatje was van 19 juni, die kan ik niet meer verwijderen.
Dan laat ik de beurt aan iemand die wel nog plaatjes kan plaatsen en zal ik wel nog meeraden maar geen plaatjes meer plaatsen. :(
Je zou jouw foto's ook op een externe website kunnen plaatsen, bijvoorbeeld https://postimages.org/
ik denk dat er een moderator zich in dit probleem moet gaan verdiepen, het lukt mij ook niet meer ondanks ik van alles verwijderd heb.
weer meer verwijderd, nu lukt het wel.
0D96CC47-85EB-44D0-8053-FF465525A072.png