Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 953 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33884 berichten
Zonder Lens krijgt Willem het knap moeilijk :lol:
De raadselfoto ziet er niet moeilijk uit. Lastig om zonder m'n PC onderzoek te doen, want ik draai nu op m'n molen. Normaal op zondag maar dan gaat het onweren. De wieken aan de bliksemafleider koppelen.
Uit respect voor Martin's werk aan de molen zal ik niet gaan zoeken. (Ik ga lekker fietsen.) Dan kan Martin morgen rustig achter de pc het niet moeilijke raadplaatje lokaliseren.
Martin E. van Doornik schreef:
za 19 jun, 2021 14:24
De raadselfoto ziet er niet moeilijk uit.
willem.m schreef: Uit respect voor Martin's werk aan de molen zal ik niet gaan zoeken. (Ik ga lekker fietsen.) Dan kan Martin morgen rustig achter de pc het niet moeilijke raadplaatje lokaliseren.
Ik ben even bezig geweest met focus op de kunst, maar niet gevonden. Ik wacht op de oplossing van Martin. :?
JanH schreef:
za 19 jun, 2021 14:47
Martin E. van Doornik schreef:
za 19 jun, 2021 14:24
De raadselfoto ziet er niet moeilijk uit.
willem.m schreef: Uit respect voor Martin's werk aan de molen zal ik niet gaan zoeken. (Ik ga lekker fietsen.) Dan kan Martin morgen rustig achter de pc het niet moeilijke raadplaatje lokaliseren.
Ik ben even bezig geweest met focus op de kunst, maar niet gevonden. Ik wacht op de oplossing van Martin. :?
Gaan jullie gerust maar verder oplossen. Ik zie vanuit de stelling (12 meter hoog) een soort van vereniging met merkwaardige hometrainer-fietsen, nooit gezien. Er bevindt zich namelijk naast m'n molen een horeca-terras.
IMG_20210619_134431.jpg
Ik stond iets verder op de Holkerweg
https://maps.app.goo.gl/dVBsB98DVGC59Y9Y8 Volgende is voor renel
De tovenaar schreef:
za 19 jun, 2021 18:02
Ik stond iets verder op de Holkerweg
https://maps.app.goo.gl/dVBsB98DVGC59Y9Y8
Het was eigenlijk een voorzetje. ;)

Volgende is voor renel

Bedankt De tovenaar, dan starten we een nieuwe ronde:
vfoto.jpg
Dit hier, Seneffe, Belgique? https://www.google.nl/maps/@50.5119291, ... 312!8i6656
Gezocht naar ijzeren ophaalbruggen in België = Pont levis de fer en Belgique op Google afbeeldingen en gevonden. Dit kanaal wordt nu nauwelijks gebruikt sinds de opening van het bekende "Hellende vlak van Ronquières".
Heel goed geraden Martin!
Volgend plaatje van Martin E. van Doornik.
86. Ook Suske en Wiske ontbreken niet.jpg
Dat is ergens in de buitenwijken van Antwerpen, die zich grosso modo uitstrekken van het noordzeestrand tot aan de grens met Luxemburg. Nu de straat nog.
En gezien het huis links is er een connectie met molens.
Klopt, is een molenaarswoning van een zeer fraaie molen, wat nog een paar honderd meter verderop staat. Kort voor het nemen van deze foto heb ik een bekende WF-er ontmoet....
Martin, vind je het goed dat ik het verkeersbord even heb verwijderd? Dan is het misschien beter herkenbaar. Mij lukt het overigens niet om de plek te vinden.
Afbeelding
Geen probleem. Is een plaats die wel eens voorkomt in de verslagen van onze vereniging.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 20 jun, 2021 11:35
Kort voor het nemen van deze foto heb ik een bekende WF-er ontmoet....
Lezers let op!
Dit is een aanwijzing.
Of nameless namedropping?
Van die plaats heeft er een aantal keren een grote advertentie in het tijdschrift De Wereldfietser gestaan.
Ik vond het nummerbord van de auto intrigerend.
Je kan in Belgie een nummerbord met je initialen "kopen".
Maar er is geen website waarop alle molenaars alfabetisch worden gerangschikt.
Ik vond een website om Belgische kentekens te checken maar deze bleek niet te bestaan. Heeft Martin dit zitten 7?