Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 947 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33860 berichten
Dat is toevallig. Het antwoord is niet goed maar op dag 2 van mijn fietstocht nam ik het Raad plaatje!, op dag 5 fietste ik langs de Edermündung.
Activiteit op dit topic is wat minder geworden nu het weer weer mooier is geworden (althans dat is een aanname van mij).
Helpt het als ik zeg dat mijn Raad plaatje! hemelsbreed 125-130 km van de hiervoor gegeven oplossing is genomen?
Ja, het spul in de tuin groeit nu dusdanig dat ik veel tijd kwijt ben met in de hand houden ervan zodat ik minder tijd heb voor speurwerk. Ook het fietsen slokt veel tijd op, zou M.E.v.D kunnen zeggen. Maar ik zal straks weer eens kijken. Tot nu toe was dat vruchte(n?)loos want er blijken in Duitsland meer rivieren met talloze zijwaters te zijn dan ik verwachtte.
Ja, het helpt denk ik wel. Ik denk dat het de plek is in Minden waar het Verbindungskanal Nord in de Wezer uitkomt.
https://www.google.nl/maps/@52.3124117, ... ,18z?hl=nl
Helemaal goed! Een plaatje van Mapillary: https://www.mapillary.com/app/?focus=ph ... 372&zoom=0

Ik duik nu de tuin, morgen maar weer fietsen.

Jij bent.
Oeps, ik komt er nu achter dat Mapillary bij mij niet werkt omdat de privacyinstelling Streng in FF kennelijk te streng is. Het is de eerste (!) website die ik ontdek die daar niet tegenkan sinds ik er een paar weken mee werk. Straks een uitzondering toevoegen dan maar.

De volgende foto heeft een treurige overeenkomst met de vorige. Exacte plek a.u.b.
Afbeelding
Probeer anders Midory eens.
Dat lijkt me een overdreven reactie op het toe moeten voegen van één uitzondering. Het is alsof je een nieuwe fiets koopt omdat de remblokjes je niet bevallen. Het kan, maar ik ga het niet doen.
Ik verbaas me er juist over dat vrijwel alles net zo goed werkt als anders ondanks dat ik alle instellingen in FF op maximaal afgesloten heb gezet.
Maastricht, de Maasboulevard op de linker oever met de Hoge Brug op de achtergrond? De fotograaf staat bij de Van Hasseltkade bij de Kleine Gracht?
Het is niet waar je omschrijft. Het kan heel wat exacterderder.
Zie mijn gewijzigde tekst, lastig met een smartphone de locatie te bepalen, want m'n computer staat in de auto.
Gisteren ijskoud geweigerd bij de terminal van Stena Line in Kiel, want hoewel wij al gevaccineerd zijn, moest er alsnog een pcr test gedaan worden en die werkt alleen op het QR-systeem, en m'n smartphone heeft geen QR. Twee maanden Zweden kwijt, echt balen. Vannacht moe terug thuis gekomen. Gelukkig bleven onze meegereisde katten nog poeslief tegen ons.
Wat een ellende @Martin!
Helaas. Ik vroeg exact.
Je verhaal is wel ellendig. Jullie zijn dus helemaal voor niks op en neer naar Kiel geweest? :cry:
Klopt, totaal 820 km gereden heen en terug samen.
Maar wat is de uitslag van dit raad plaatje?
Dat je nog niet exact genoeg bent.
Martin bedoelde waarschijnlijk op deze plek
Misschien. Maar hij zei iets anders. Ik vroeg op de exacte plek en daar wil ik me aan houden; je weet nooit wat anderen anders zeggen :wink:
Het gevolg is dat jij nu aan de beurt bent Mladen.
Waar heb ik deze foto genomen?
azx.jpg
Ergens langs het IJzeren Gordijn. Is dat precies genoeg? :wink:
Kroatië kan ook exacter.