Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 903 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33856 berichten
En nr 186 en voor mijn gevoel ZuidWest Drenthe, kop van Overijssel.
Het watert er naar het westen af. Voor de Mtb-ers een westhelling dus. :D
Ha, ik geloof dat ik een wat uitdagender raadplaatje heb geplaatst :-)
Het is in Drenthe.
Rolderdiep ten westen van Rolde met blik richting Rolde
screen.jpg
screen01.jpg
Yep!
Je komt er langs op 1 van de mooie routes die te vinden zijn op www.gravelrides.cc, gister de lange versie vanuit Zuidlaren gereden.
Afgelopen zondag ben ik een eindje wezen fietsen en heb genoten van oude Twentse gebruiken.
Zo zijn er de masten van de ' geheime' zenders die alleen in het weekend te zien zijn.
Muziek, bierdrinkende jongelui en een generator, een ideale combinatie.
DSC_3807.JPG
Maar ook de clubhuizen, vanwege de privacy even zonder bewoners, maar wel met wat mondvoorraad.
DSC_3809.JPG
Waar zou dit lokaal zich bevinden?
InkedDSC_3808_LI (Medium).jpg
bob-r-de-vries schreef:
wo 28 apr, 2021 13:59
Yep!
Je komt er langs op 1 van de mooie routes die te vinden zijn op www.gravelrides.cc, gister de lange versie vanuit Zuidlaren gereden.
Dat ik daar niet gekeken heb. Ze hebben inderdaad hele mooie routes op hun website staan. Die bij ons (Sallandse Heuvelrug) is ook zeer de moeite waard en in Ommen schijnt ook een mooie route te zijn uitgestippeld.
Dit hier? https://www.google.nl/maps/@52.3464427, ... 312!8i6656

Het gele bordje De beste keet van Dinkelland 2015 heeft me op weg geholpen en dus wat kranten online op nageslagen en het adres gevonden.
Het lijkt er op dat de vloer er in ligt want je hebt het snel gevonden Martin.
Leid ons maar weer naar een mooie plek!
Nee, de tegelvloer wordt morgen gelegd. Ik heb tussendoor de muren van de woonkamer gewit en wat spullen opgeknapt. En de oude houten vloerplanken naar mijn molen gebracht; daar heb ik bovendien de wieken in de rouwstand gezet, want een collega molenaar is overleden.

Op welke station stonden wij (mijn fiets en ik) te wachten?

DSCF8573.jpg
Ik herken dit 'prachtige' tafereel niet en heb eerlijk gezegd geen zin om dan maar alle NS-stations af te gaan zoeken. Ik wacht op de volgende raadplaat.
Is wel een behoorlijke plaats, in het westen des lands. Nogal drukke spoorlijn.
Een paar weken geleden was het station van Meerssen toch mooi opgelost, dat ik zelf al moeilijk vond.
Zo te zien Purmerend.
Ik vergeet altijd dat dat deel van Nederland ook bij "het westen des lands" hoort, ik zat veel zuidelijker stationsomgevingen te bekijken.
Renel, je hebt het goed opgelost. Het belangrijkste station van Purmerend bleek een saai buitenwijk-achtig station te zijn. Ik was op fietstocht in de "buik" van Noord-Holland (Amsterdam-Noord, Ransdorp, Uitdam, Volen-, E- en Monnickendam). In het witte zakje, dat daar achter uit mijn groene Karrimor steekt, heb ik wat palingen uit Volendam als verrassing voor m'n vrouw. Dus ik wachtte in Purmerend op de trein naar Amsterdam CS voor overstappen naar huis.
De volgende is voor jou.
Bedankt Martin. Ik had ook Hoorn en Medemblik bekeken maar daar was het dus niet.
Volgend raadplaatje voor de bruggenzoekers:
fietsbrug.jpg
Zo te zien een lokale brug. De huizen rechts voor de kerk: ik ruik de stijl van Luxemburg of omgeving (heel vaak van die korte wolfseinden). Ik heb de Sûre, Alzette en Moezel helemaal afgezocht, maar niks gevonden. Over de Moezel in Duitsland zie ik alleen maar grotere bruggen. Misschien ergens niet ver daar vandaan in Frankrijk? Ben nu erg moe en ga slapen.
Ik zet mijn geld op de Maas in Frankrijk. In de buurt van Sedan ofzo. Ik heb alleen geen tijd om te gaan zoeken.
Ik moest 'm zelf ook even opzoeken, geen streetview van de brug, de kerk is wel te vinden, brug staat wel op mapillary en willem.m is close.
Pont sur la Muse, ontwerp van Marc Mimram, Rue de Petit Chooz, Chooz, F.