Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 866 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33948 berichten
Verhip, ik keek ook net op Duisburg op Google Maps, maar toen werd ik voor het eten geroepen....
JanH schreef:
wo 24 mar, 2021 19:20

32 seconden
Timestamp JJFiets: 1616607755
Timestamp JanH: 1616607787

(klopt, ik heb even niets te doen :oops: )
Inderdaad een banddikte :D
Had net voordat ik op "verstuur" klikte nog even gekeken of er soms nieuwe reacties waren, dus het was écht heel close.

De volgende foto heeft weinig tot geen aanknopingspunten, maar misschien herkent iemand de plek wel gewoon:
bocht.jpg
JJFietst schreef:
wo 24 mar, 2021 20:08
..., maar misschien herkent iemand de plek wel gewoon:
Ik niet, is i.i.g. niet binnen een cirkel van ca 50 km rondom Groningen.
Klopt het dat door de bomenrij links van de boom die rechts op de hoek staat, een toren o.i.d. te zien is?
Knipselvaag.JPG
Knipselvaag.JPG (25.13 KiB) 1212 keer bekeken
Het is inderdaad niet in de provincie Groningen.
Voor zover ik weet staat er geen toren achter die bomenrij, er is verder vrijwel alleen maar gras.
Te moeilijk voor mij...

In de directe omgeving van Hulshorst zie ik geen aanknopingspunten.

Ik zie redelijk veel bomen en geen koeien/varkensstallen en kippenschuren, dus ik denk dat het niet de Achterhoek, Noord-Brabant, Noord-Limburg of de Gelderse Vallei is. En het is zeker niet in het westen of het noorden.

Als ik zou moeten gokken dan is het in Overijssel.
In de buurt van Ootmarsum?
Wat ik denk te zien is een gebied met rivierduinen of wat daarvan over is en die afrastering is ook bijzonder.
Wat moet je nou achter dergelijk gaas ophokken.
Poppink schreef:
wo 24 mar, 2021 23:04
...
Wat moet je nou achter dergelijk gaas ophokken.
Schapen?
De foto is niet bepaald scherp, tijdens het fietsen genomen zonder stil te staan? Ik zie namelijk 'beweging' in de takken links.
Overigens lijkt het gebied achter die rij bomen iets lager dan het weiland ervoor. Langs de Overijsselse Vecht?
Het is niet in de buurt van een rivier, daar ligt het ook te hoog voor (ongeveer 70 mtr boven NAP).
Het gaas is niet zozeer om dieren er binnen te houden, maar meer om mensen buiten te houden.
De foto is gemaakt tijdens een dagtocht vanaf huis, ik was toen net zo'n 44 km op pad.
Daarmee is het zoekgebied denk ik al een stuk kleiner geworden.
Met maar liefst drie aanwijzingen in 1x is het opeens makkelijk:

De Delenseweg bij vliegveld Deelen.
https://goo.gl/maps/TTjMu72zTtvhyvNb9
Helemaal goed Willem. Misschien inderdaad iets teveel aanwijzingen in één keer gegeven.
Foto is van een maand geleden, toen het een paar dagen prachtig voorjaarsweer was en een stuk warmer dan op dit moment.

De volgende is weer voor jou.
Nieuwe, makkelijk te raden opgave:

Capture.JPG
Aan die ijzeren palen bij de woonarken te zien is het water wel erg aan wisselende rivierstanden onderhevig. Geen mooie plek om te wonen. Maar heb vandaag zoveel te doen....
Ik denk dat het langs de Waal is en dat ik er al eens langs gefietst ben
De Waalbandijk in Beneden-Leeuwen https://www.google.com/maps/place/Bened ... d5.5178903
DaVinci schreef:
do 25 mar, 2021 10:28
De Waalbandijk in Beneden-Leeuwen https://www.google.com/maps/place/Bened ... d5.5178903
Klopt!

Martin E. van Doornik schreef: ...Geen mooie plek om te wonen...
Het lijkt me juist een prima plek om een woonboot te hebben: aan de Waal, tegenover een mooi stukje buitendijks gebied, en met een molen (de Wielewaal), fietsenzaak Romijnders, DJ Party Lover en nagelstudio Timeless om de hoek. Wat wil je nog meer?
Ik had gegoogeld met: 3 woonboten Maas, en er kwam een plaatje van deze 3 woonboten op de Waal. Google had op school zeker geen goed punt voor aardrijkskunde.

Volgende, ook water, maar niet zo breed:
beekje (Large).jpg
Is dat niet Onderste Hof bij Reuver? Even zoeken.
willem.m schreef:
do 25 mar, 2021 10:33
Martin E. van Doornik schreef: ...Geen mooie plek om te wonen...
Het lijkt me juist een prima plek om een woonboot te hebben: aan de Waal, tegenover een mooi stukje buitendijks gebied, en met een molen (de Wielewaal), fietsenzaak Romijnders, DJ Party Lover en nagelstudio Timeless om de hoek. Wat wil je nog meer?
Rechts en achter de woonarken een industriële omgeving. Waar laat je als bewoner de fecaliën achter? Op de rivierbodem? Met die lange loopbruggen is het tijdens ijzel nogal eng om volle boodschappen te sjouwen. In de stromende regen te ver van je auto. Kruiend ijs in de strenge winters? Nee, geef mij als landrot maar vaste grond, met de katten en kippen erbij. Ik woon hier zelf ook weids, zelfs na de avondklok loop ik hier altijd wel een blokje om, ik kan hier wel een kilometer spugen zonder iemand te besmetten en nooit politie te zien. :wink: