Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 604 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33601 berichten
Vršicč Pass? (ik krijg die v-tje op de c hier niet voor mekaar)
Neen, die is het niet. Het is ook geen pas maar een klim die doodloopt.
Tis de 902 naar het Mangartsko zadel…maar waar precies op die klim staat dat bordje ;-)
De Mangart. Hele mooie klim en prachtig uitzicht op Italië, boven. Ik zal het hier ooit wel eens posten dus wie nu oplet heeft later een streepje voor. Tis aan Avic.
Thanx. Leuk om die klim eens te volgen online…nu het niet echt echt kan. Ik was twee jaar geleden in de Julische alpen. Kleine weggetjes gaan daar snel naar de 15 of meer procenten.

even een geschikt plaatje zoeken. Ben zo terug met ook een bergbeeld;
Bergen.jpeg
Gok:
Murgab, Tadzjikistan?
(hoewel ik daar geen blauwe daken zie)
Nee en nee, maar wel al in het goede gebergte..als je dat heel ruim neemt.
Ruim een dag verder, geen reacties meer? Is iedereen aan het fietsen?
avic schreef:
wo 08 apr, 2020 17:56
Ruim een dag verder, geen reacties meer? Is iedereen aan het fietsen?
Nee, overdag ben ik vooral aan het werken. Het is nu wel tijd om daarmee te stoppen. Nog even koken, eten, en daarna lekker naar buiten!

Wilde gok: Sary Tash
https://goo.gl/maps/Mk7XdDufBgZmiBhv6
Dan blijf er nog even bij. Je bent namelijk in het goede land aangekomen en ook wel in de buurt!
Sary Mogul? https://www.google.com/maps/@39.6822815 ... !1e3?hl=nl
Ik zie overeenkomsten met de bergen op de achtergrond.
Klopt, dan zie je de juiste bergen. Ergens ligt daar peak Lenin, geliefd klimobject. Leuke plek om rond te hangen en van de rust buiten de Pamir highway (en buiten het klimseizoen) te genieten. hoewel die ook weer niet echt druk is…

beurt voor Davinci
DaVinci schreef:
wo 08 apr, 2020 19:36
Sary Mogul? https://www.google.com/maps/@39.6822815 ... !1e3?hl=nl
Ik zie overeenkomsten met de bergen op de achtergrond.
Ik had een goede voorzet van willem.m, daarvoor dank, anders had ik het nooit gevonden.
Het is er wel mooi.

De volgende is niet zover van huis.
P1040554 (Large).JPG
Ik vermoed ergens in nationaal park De Maasduinen, met zicht op Duitse windmolens. Maar waar precies? Wellicht ergens bij het Reindersmeer in de buurt van Well??

Pieter
Bij nader inzien denk ik dat het inderdaad in de Maasduinen is, maar dan het aan de Twistedenerweg is, in de buurt van de uitkijkpost over het Heerenven.

Pieter
De zonnestand is wel vreemd als we richting Duitsland kijken.
Reindersmeer ligt diep, is dit niet.
kwootje schreef:
wo 08 apr, 2020 22:05
Bij nader inzien denk ik dat het inderdaad in de Maasduinen is, maar dan het aan de Twistedenerweg is, in de buurt van de uitkijkpost over het Heerenven.

Pieter
Daar is het inderdaad.
Je kijkt vanaf het knikje in de Twistedenerweg richting noorden
Ik dacht dat deze lastiger was, Streetview is er niet geweest en op de satellietbeelden ziet het heel anders uit.
Maar jij bent er zeker een keer langsgekomen.
Ik herkende het gebied en ben hier wel vaker langsgekomen. Vervolgens gaf een actuele, scherpe 45 graden luchtfoto een goed beeld van het hek waar je fiets tegenaan staat.

De volgende, op een duidelijk aangegeven route, maar waar precies?
raadplaatje3.jpg

Pieter
Tussen Tösens en Ried im Oberinntal, Tirol?
Die plaatsen liggen 6 km uit elkaar. Graag toch wat nauwkeuriger de positie.

Pieter