Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 431 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33964 berichten
OK, dan de Jacobuskerk in Cabauw ?
math schreef:
vr 19 jul, 2019 14:07
OK, dan de Jacobuskerk in Cabauw ?
Hallo Math, goed opgelost! Cabauw in de provincie Utrecht, vlakbij Lopik. Ik maakte een prachtige fietstocht vanaf station Woerden, langs Linschoten, Oudewater, Schoonhoven, Groot-Ammers, Bergambacht, Haastrecht naar Gouda. Wat heb ik ervan genoten. Mooie weilanden, waterpartijen, boerderijen, houten palen met bovenleidingen, molens.
De volgende foto is voor jou.
Het volgende raadplaatje is niet in Nederland.
DSC01261b.jpg
PeterVanRijn schreef:
do 18 jul, 2019 15:36
_Peter_ schreef:
do 18 jul, 2019 15:24

Dan zie je meer dan ik, ik zie alleen de tekst met "Hier is de nieuwe raadselfoto:" staan.
Martin gebruikt TinyPic, en de url geeft aan dat hij niet beveiligd is, misschien dat jouw browser dat blokkeert. In Firefox en Chrome zie ik Martin zijn plaatje wel.

Zie je hem hiermee wel?
http://oi66.tinypic.com/2s10wtz.jpg
Het gekke is dat ik echt alleen maar de tekst zie en niet een blokkeermelding oid (nu nog steeds trouwens) de foto's die Martin normaal gesproken plaatst krijg ik wel netjes te zien, ook die van andere gebruikers (al dan niet geroteerd)
math schreef:
vr 19 jul, 2019 15:27
Het volgende raadplaatje is niet in Nederland.

DSC01261b.jpg
Zo te zien ergens in Vlaanderen.
Of net over de grens bij Achel of Lommel ofzo. Geen idee.
Ik had verwacht dat iemand deze plek, die jaarlijks op TV is, meteen zou herkennen.
Met wat gephotoshop zie ik dit op de weg staan:
Afbeelding
math schreef:
vr 19 jul, 2019 15:27
Het volgende raadplaatje is niet in Nederland.

DSC01261b.jpg
De Hel ! Carrefour de l’Arbre oversteek
Inderdaad! Ik wilde als volgende tip meegeven dat je enkele elementen van de foto letterlijk moet nemen, net als bij de rebus van de Avondetappe. Maar je hebt het gevonden zonder deze tip. Knap! Volgende plaatje voor jou.
Pévèle.jpeg
molen
Deze molen staat boven aan een klim, volgens mij niet al te moeilijk. Wat is de naam van de klim waar deze molen staat.
Bovendorpsstraat in Zeddam? Muur van Zeddam!
alstro schreef:
za 20 jul, 2019 12:53
Pévèle.jpeg

Deze molen staat boven aan een klim, volgens mij niet al te moeilijk. Wat is de naam van de klim waar deze molen staat.
De Grafelijke Korenmolen van Zeddam, een zogenaamde torenmolen. De muren zijn 2,77 meter dik! Gebouwd omstreeks 1440 en daarmee de oudste molen van Nederland. De kap is al 10 meter diameter.... Je hebt werkelijk twee man voor nodig om de immense kap op de juiste windrichting te krijgen, kijk maar na de 3:54e minuut! https://www.youtube.com/watch?v=IVGbvczhEm0
math schreef:
za 20 jul, 2019 13:04
Bovendorpsstraat in Zeddam? Muur van Zeddam!
De officiële naam is de Paasberg.
math schreef:
za 20 jul, 2019 13:04
Bovendorpsstraat in Zeddam? Muur van Zeddam!

Prima Math, vrijdag met bepakking gedaan, buitenblad :-)
Nog een wielerplaatje.
P1060286a.jpg
Schot voor de losse boeg : Puy du Dome ( voet)
Daar is deze scene van, maar de plek van dit muurplaatje is ergens anders.
Briançon
c3.JPG
Briancon, op de weg naar de Col d'Izoard, is goed!