Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 158 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33601 berichten
En waar is dit?

Afbeelding

Eerlijk gezegd hebben we deze helling deels toch echt gelopen ...
arnob schreef:En waar is dit?
Le Mont Saint Jacques, Trois Ponts, België ? 8)
Toch nog 22 minuten nodig gehad voor het juiste antwoord ... :D
arnob schreef: Eerlijk gezegd hebben we deze helling deels toch echt gelopen ...
Helling? = toch gewoon vals plat :lol:

Afbeelding

Dit zijn pas hellingen :wink:
arnob schreef:Toch nog 22 minuten nodig gehad voor het juiste antwoord ... :D
Er zijn in België best wel veel hellinkjes van 25%.
Het is trouwens veel gemakkelijker om bijv. de Mont Ventoux op te fietsen dan achter elkaar een paar van deze heliinkjes te nemen :wink:
Michael W schreef:Er zijn in België best wel veel hellinkjes van 25%.
Het is trouwens veel gemakkelijker om bijv. de Mont Ventoux op te fietsen dan achter elkaar een paar van deze helinkjes te nemen :wink:

klopt helemaal!
Ik zeg altijd maar de Belg gooit een weg tegen een helling aan.
Trapsgewijs omhoog klimmen is daar meer uitzondering dan regel. :cry:
Bob&Marguérite schreef:
Michael W schreef:Er zijn in België best wel veel hellinkjes van 25%.
Het is trouwens veel gemakkelijker om bijv. de Mont Ventoux op te fietsen dan achter elkaar een paar van deze helinkjes te nemen :wink:

klopt helemaal!
Ik zeg altijd maar de Belg gooit een weg tegen een helling aan.
Trapsgewijs omhoog klimmen is daar meer uitzondering dan regel. :cry:
Neem nou deze steile Edelstraße in Eupen (Belgisch Oostkanton), eigen foto 30 april 1973. Als je tijdens een beetje ijzel een van die huizen verlaat, kom je gegarandeerd het ziekenhuis in!
Links achter de huizen staat de jeugdherberg: heeft een prachtig uitzicht! Ik maakte bij het nemen van deze foto een wandeling in gezelschap van 18 mooie meiden uit Hainaut.

Afbeelding
Martin E. van Doornik schreef:Ik maakte bij het nemen van deze foto een wandeling in gezelschap van 18 mooie meiden uit Hainaut.
Wilde ze niet eens op de foto ? :lol:
Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Ik maakte bij het nemen van deze foto een wandeling in gezelschap van 18 mooie meiden uit Hainaut.
Wilde ze niet eens op de foto ? :lol:
Je bedoelt: Wilden ze niet eens op de foto? Het is meervoud, want het gaat tenslotte om achttien meiden. Je krijgt je zin, hier zijn ze dan. Het is nu al veertig jaar geleden, zij zouden inmiddels allemaal wel oma zijn geworden....
Op de voorgrond mijn fiets, een donkerrode Raleigh (zonder versnellingen), die op 2 oktober 1973 in Amsterdam helaas werd gestolen. Heb ik hierop nog twee maanden ervoor door Amerika en Canada gereden! Best een onderneming voor een jonge vent van 22 jaar....

Afbeelding
Martin E. van Doornik schreef:
Michael W schreef:Wilde ze niet eens op de foto ? :lol:
Je bedoelt: Wilden ze niet eens op de foto? Het is meervoud, want het gaat tenslotte om achttien meiden.
Zou best kunnen, maar ...
Een groep mensen is/zijn: altijd is (enkelvoud) (...). [De Taalbaak schrijft voor bijna alle andere hoeveelheidswoorden enkelvoud voor.].
Joost mag het zeggen ... 8)
Martin had er maar een raadplaatje van gemaakt;

Eupen 2013
Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef:
Michael W schreef:Wilde ze niet eens op de foto ? :lol:
Je bedoelt: Wilden ze niet eens op de foto? Het is meervoud, want het gaat tenslotte om achttien meiden.
Zou best kunnen, maar ...
Een groep mensen is/zijn: altijd is (enkelvoud) (...). [De Taalbaak schrijft voor bijna alle andere hoeveelheidswoorden enkelvoud voor.].
Joost mag het zeggen ... 8)
Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Ik maakte bij het nemen van deze foto een wandeling in gezelschap van 18 mooie meiden uit Hainaut.
Wilde ze niet eens op de foto ? :lol:
Het gaat om jouw vraag aansluitend op die regel van mij daarboven. Kan ik niet zien dat het woord groep is gebruikt.... en ik ben toch al zo voorzichtig met de Nederlandse taal....
Zand erover, volgende raadselfoto!
Dan zal Joost het zeggen: achttien mooie meiden wilden blijkbaar best op de foto. Die groep meiden staat er aardig op.

.tsooJ
Alien schreef:Dan zal Joost het zeggen: achttien mooie meiden wilden blijkbaar best op de foto. Die groep meiden staat er aardig op.
Ach ja, of ze allemaal mooi zijn laat ik even in het midden,
maar het is wel 'n typisch jaren '70 kiekje :wink:
Martin E. van Doornik schreef:Zand erover, volgende raadselfoto!
At your command, ik hoop niet teveel zand erover :lol:
Afbeelding
Michael W schreef:: EXIF/IPTC-info
forget it, :wink:

Knooppunt bordje heeft het getal 72 ->
Bob&Marguérite schreef:Knooppunt bordje heeft het getal 72 ->
Burghsluis ? 8)
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef:Knooppunt bordje heeft het getal 72 ->
Burghsluis ? 8)
Afbeelding

Alweer 'Chapeau' qua snelheid en omgeving :twisted:
maar....................
Wil je het antwoord nog herzien? 8)
Bob&Marguérite schreef: Wil je het antwoord nog herzien? 8)
Hier dan ?
http://goo.gl/maps/GdCeA, de Kampweg in Westenschouwen of zoiets :wink:
Michael W schreef:
Bob&Marguérite schreef: Wil je het antwoord nog herzien? 8)
Hier dan ?
http://goo.gl/maps/GdCeA, de Kampweg in Westenschouwen of Burgh-Haamstede of zoiets :wink:
Op knooppunt 70 8)
Ja, bulls eye!
In 2009 hebben wij een groot deel van de Ronde van Nederland gefietst
Overnachtingen via vrienden op de fiets en geweldig weer. Je hoeft dus niet ver van huis te gaan.
Wij kwamen inderdaad via Burgh Haamstede - Boswachterij Westerschouwen dus de foto moet dan wel in de omgeving van knooppunt 70 gemaakt zijn.