Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 153 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33908 berichten
dieter_vh schreef:Maredsous?
Hmm... Maredsous... ;)
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
jasmon schreef:welke molen is dit? waar staat deze?,
Afbeelding

De Trouwe Waghter Tienhoven 8)
jasmon schreef:welke molen is dit? waar staat deze?,
eentje die ik steeds maar miste omdat ik op mijn tochten steeds rechtdoor ging i.p.v. van rechtsaf :D

Afbeelding

(foto zelf gemaakt :wink: ).
De Trouwe Wachter bij Tienhoven in Utrecht, ik als foto-moderator van Nederlandse molens op internet weet er alles van, zie op http://www.molendatabase.nl/nederland/m ... nummer=846
Martin E. van Doornik schreef:
jasmon schreef:welke molen is dit? waar staat deze?,
eentje die ik steeds maar miste omdat ik op mijn tochten steeds rechtdoor ging i.p.v. van rechtsaf :D

Afbeelding

(foto zelf gemaakt :wink: ).
De Trouwe Wachter bij Tienhoven in Utrecht, ik als foto-moderator van Nederlandse molens op internet weet er alles van, zie op http://www.molendatabase.nl/nederland/m ... nummer=846
laat ik nou wel verwacht hebben dat ie makkelijk was en jij met het antwoord zou komen ;-)
jasmon schreef:laat ik nou wel verwacht hebben dat ie makkelijk was en jij met het antwoord zou komen ;-)
Ja, heel jammer voor Martin, maar hij was weer iets te laat, het antwoord stond er al 1,5 uur :wink:
Expresso schreef:Plaatjes met het goede antwoord
Mooi hoor, ik heb me een breuk gezocht naar die Saint-Hadelin Hermitage:
http://www.panoramio.com/photo/14309442 8)

Afbeelding

Wie dit leuke plaatsje wil tegenkomen volgt de route van PB naar Barcelona 8)
Michael W schreef:
jasmon schreef:laat ik nou wel verwacht hebben dat ie makkelijk was en jij met het antwoord zou komen ;-)
Ja, heel jammer voor Martin, maar hij was weer iets te laat, het antwoord stond er al 1,5 uur :wink:
Kon ik nog niet weten, want de oplossing stond op de volgende pagina, welke ik niet had opgemerkt.
Michael W schreef:
Expresso schreef:Plaatjes met het goede antwoord

Wie dit leuke plaatsje wil tegenkomen volgt de route van PB naar Barcelona 8)
Inderdaad, met een heel gezellig restaurantje, om in ons geval op te drogen!!!
Het betreft hier wel Celles - Houyet en zijn namelijk meerdere Cellessen!

.................ook aan de route van PB naar Barcelona, en wat ons aangaat
begon hier het mooie deel door de Ardennen.
http://www.cyclingeurope.nl/routes/barc ... eld/12.jpg
Sommige mensen willen graag fietsen op de raadplaatjes zien, dus ... bij deze 8)
Waar, in welk gebied, staan deze twee fietsen en als bonusvraag: waarom staan ze daar ??

Niet zeggen Duitsland, want dat is wel duidelijk natuurlijk :wink:

Afbeelding

Oja, of ik de foto zelf gemaakt heb of mijn fietspartner, dat weet ik niet meer :wink:
Michael W schreef:
jasmon schreef:laat ik nou wel verwacht hebben dat ie makkelijk was en jij met het antwoord zou komen ;-)
Ja, heel jammer voor Martin, maar hij was weer iets te laat, het antwoord stond er al 1,5 uur :wink:
:roll: :lol:
jasmon schreef: :roll: :lol:
jasmon schreef:eentje die ik steeds maar miste omdat ik op mijn tochten steeds rechtdoor ging i.p.v. van rechtsaf
Volgende weg rechtsaf is nog leuker, dus in de bocht naar links rechtsaf gaan :wink:
Michael W schreef:Waar, in welk gebied, staan deze twee fietsen en als bonusvraag: waarom staan ze daar ??
in het gebied rond Swalmen - Brüggen ofwel Brachterwald?
Bob&Marguérite schreef:
Michael W schreef:Waar, in welk gebied, staan deze twee fietsen en als bonusvraag: waarom staan ze daar ??
in het gebied rond Swalmen - Brüggen ofwel Brachterwald?
Nee, helaas fout (wel mooi daar op de Prinsendijk hoor) 8)
Michael W schreef:
jasmon schreef: :roll: :lol:
jasmon schreef:eentje die ik steeds maar miste omdat ik op mijn tochten steeds rechtdoor ging i.p.v. van rechtsaf
Volgende weg rechtsaf is nog leuker, dus in de bocht naar links rechtsaf gaan :wink:
rechts het bruggetje de nieuweweg op? het stiltegebied in en dan langs de eendekooi?
jasmon schreef:rechts het bruggetje de Nieuweweg op? het stiltegebied in en dan langs de eendekooi?
Precies :wink:
Michael W schreef:
... en als bonusvraag: waarom staan ze daar ??
Stond er daar soms een uitzichttoren ?
Expresso schreef:
Michael W schreef:
... en als bonusvraag: waarom staan ze daar ??
Stond er daar soms een uitzichttoren ?
Nee :wink:

Als je weet waarom ze daar staan, weet je bijna ook wel waar het was 8)
Michael W schreef:Sommige mensen willen graag fietsen op de raadplaatjes zien, dus ... bij deze 8)
Waar, in welk gebied, staan deze twee fietsen en als bonusvraag: waarom staan ze daar ??
Afbeelding
Extra tip !! 8)

Afbeelding
Is dit dezelfde ?
Afbeelding