Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat is er aan de hand met Horizon Bicycles? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wat is er aan de hand met Horizon Bicycles?

Ook hier nog nooit slechte ervaringen met Horizon. Maar niet de winkel waar je naar toe moet gaan als je haast hebt, dat niet. Verder wel uitstekende service en vakkennis.
Ik vermoed dat er nog meer tijd nodig is voor de verbouwing dan aanvankelijk gedacht. Dat er ziekte bijkomt helpt de boel natuurlijk niet.

Als ik er weer eens kom kan ik even verwijzen naar dit topic, maar ik weet niet of dat gaat helpen ;) Anders misschien even een ouderwetse brief sturen, dan weet je in ieder geval zeker dat er iets ontvangen/gelezen wordt. Juridisch misschien ook een goede volgende stap. Al zal dat met leveringsproblemen natuurlijk weinig verschil uitmaken.
rockhopper schreef:
ma 06 mar, 2023 14:44
Ook hier nog nooit slechte ervaringen met Horizon. Maar niet de winkel waar je naar toe moet gaan als je haast hebt, dat niet. Verder wel uitstekende service en vakkennis.
Ik vermoed dat er nog meer tijd nodig is voor de verbouwing dan aanvankelijk gedacht. Dat er ziekte bijkomt helpt de boel natuurlijk niet.

Als ik er weer eens kom kan ik even verwijzen naar dit topic, maar ik weet niet of dat gaat helpen ;) Anders misschien even een ouderwetse brief sturen, dan weet je in ieder geval zeker dat er iets ontvangen/gelezen wordt. Juridisch misschien ook een goede volgende stap. Al zal dat met leveringsproblemen natuurlijk weinig verschil uitmaken.
Ja dat het langer zou duren is echt geen probleem als er bijv. leveringsproblemen zijn of ze hebben zelf een wat langere wachtrij dan gedacht. (Daar hebben we van tevoren ook rekening mee gehouden, dit soort fietsen bestel je niet om morgen mee op pad te gaan over het algemeen). Maar dan moet dat wel gecommuniceerd worden. En daarvoor willen we best zelf degenen zijn die contact opnemen, maar daarvoor moet natuurlijk wel iemand aanwezig zijn om contact mee op te nemen ;) Ook bij verbouwing en ziekte is dat fijn. Ik vraag me bijv. af waar de medewerkers zijn; kunnen die dan geen contact opnemen met klanten die aan het wachten zijn?

Nou ja, ik hoop dat de ziekte gauw voorbij is en de bereikbaarheid gauw weer.. daar. Mocht iemand hier nog iets anders horen of een andere manier weten waarop we zelf contact kunnen krijgen, dan houden we ons aanbevolen!
Ruud heeft nog een boek van me te leen dat ik dit weekend nodig heb. Dus grote kans dat ik vandaag even langs ga. Kan ik hem verwijzen met / naar "Raim" om contact met je op te nemen? (mocht hij open zijn en zelf aanwezig natuurlijk, want ik weet verder niet wat en hoe ziek men is (geweest)

===Edit===
Even langs geweest daarnet. Nog altijd hetzelfde papier van ziekte op de raam. Dus van mijn kant veel beterschap Ruud.
Geweldige winkel en Ruud heeft heel erg veel technische kennis. Geen marketing praatjes en denkt mee om iets op te lossen.

Ruud is de enige Velotraum dealer in Nederland en ook als eerste begonnen met de Forumslader. Met mijn Velotraum Speedster heb ik de 100 Cols Tocht gereden met bagage en zonder enig probleem. Puur genieten in heftige afdalingen. Het advies over versnellingen en remmen bleek goed. Nu rij ik met deze fiets de Fleches de France (20 pijlen vanuit Parijs naar alle uithoeken) en natuurlijk ook gewoon de boodschappen. 8) Kortom, precies zoals ik naar op zoek was.

Ik hoop dat Ruud weer snel herstelt.
Inmiddels 11 dagen verder… ik hoop natuurlijk ook dat de ziekte niet te ernstig is en wens de eigenaar beterschap, maar ik vind het ook heel vreemd dat er verder geen enkele actie lijkt te zijn naar klanten… Het is daar toch geen eenmensbedrijf? Er zal toch wel personeel in dienst zijn? Kunnen die dan niet een briefje op de deur doen dat ze 1 middag per week aanwezig zijn voor bestaande klanten, en de mail lezen en waar nodig beantwoorden?

Ik vind dit echt heel raar hoor.
Ruud bellen op zijn 06 nummer?
Ik heb ff geïnformeerd: Ruud is idd ziek, overwerkt, personeelstekort. In april gaat de winkel weer open. Op donderdag is er iemand in de winkel aanwezig.
Fijn om een update te lezen. Ik hoop dat hij snel herstelt. We hebben nog geen contact kunnen krijgen helaas. Gaan proberen langs de winkel te gaan vandaag maar moet net kunnen rondom werk.
Goed nieuws: Vandaag (16/3) contact met Ruud gehad. De winkel is gewoon weer open
Wij hebben ook eindelijk contact gehad, hoera! Blij dat Ruud beter is en de winkel weer open.
Fijn om te lezen dat het gelukt is. Gezondheid gaat voor alles, goed om te horen dat hij weer beter is.