Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat is duur? - Forum Wereldfietser

Wat is duur?

En je dacht dat jouw fiets al duur was... ;)

30.000 dollar...
https://www.districtvision.com/products ... ng-bicycle

Plaatje van bikepacking.com (https://bikepacking.com/news/district-v ... ring-bike/). Zelfs daar zijn ze (ook in de commentaren) niet over de prijs te spreken ;)

Afbeelding
Ik zou 'm wel als beleggingsobject willen kopen. Misschien dat er wel een Saudische sjeik is die 'm daarna voor 3 miljoen dollar wil overnemen.
Een fantasiefiets voor een fantasiewereld. Dus willem.m's idee is misschien wel goed.
Dingen zijn vaak relatief. Reken er gerust op dat heel veel mensen hun $30.000 op heel veel andere manieren stuk kunnen slaan. Ook in Californië. Plezier per dollar per uur (huh?) lijkt me dan met deze investering onovertroffen.
Maar hé, het is wel inclusief tassenset én drie bidons, hè. 🤪
Misschien helpt dit om een fiets van € 6.000 goedkoop te vinden.
Voor die centen zou nog wat ruimte moeten zijn om een nette stuurnok te maken/ontwikkelen. Wat een dilletante oplossing.
En free shipping gelukkig
Screenshot_20230120-182934.png
Screenshot_20230120-183043.png
't is een fiets met een boodschap.
Zièt er wel goedkoop uit. Onderdelen van het rek, die lange achtervork met fastback, ugh! En het vegetale motief op de voorvork doet me denken aan roestig prikkeldraad. 🚳 Take the money and run.
Ik zou best $30.000 aan fietsen uit kunnen geven, maar dan zou dat zeker niet voor alleen deze zijn. (-:

En ook als het meer zou zijn, dan zou deze $30.000 creatie er geen deel van uitmaken ;)
Ik vermoed dat de uitdrukking "belastingen op domheid" uitgevonden is voor dergelijke prijzen.
Hoewel "belastingen op ijdelheid" misschien beter zou zijn.
Voor extra reclame is dat natuurlijk geen geld, de fiets is ten slotte gemaakt om hun merk te promoten, dat is ze dus zelfs tot hier gelukt. Wat ze verder nog verkopen weet ik ook niet.
derdekeer schreef:
vr 20 jan, 2023 23:29
Ik vermoed dat de uitdrukking "belastingen op domheid" uitgevonden is voor dergelijke prijzen.
Hoewel "belastingen op ijdelheid" misschien beter zou zijn.
Arm of rijk, inner peace of adhd, het maakt allemaal niet uit.

Eind jaren 60.
Auto, Motor und Sport.
Reportage over een hele dure Puch racefiets.
Slotconclusie: 'Auf's treten kommt's an'
_Peter_ schreef:
vr 20 jan, 2023 23:59
Voor extra reclame is dat natuurlijk geen geld, de fiets is ten slotte gemaakt om hun merk te promoten, dat is ze dus zelfs tot hier gelukt. Wat ze verder nog verkopen weet ik ook niet.
T-shirts van 100 dollar, jerseys van 230 dollar, zonnebrillen van bijna 300 dollar o.a.