Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS kunst, rondje Europa - Forum Wereldfietser

GPS kunst, rondje Europa

Nog inspiratie nodig voor een rondje Europa?

Zo kan het ook, lees meer <https://bit.ly/3UnBGrF>
Schermafbeelding 2022-10-28 om 15.42.52.png
Waar gaat dit over?
dunlop schreef:
vr 28 okt, 2022 17:23
Waar gaat dit over?
Over wat op de foto eruit ziet als een man een vrouw, een hond en een landkaart. Twee fietsen ook nog, waarvan eentje een bakfiets lijkt te zijn en de tweede voorzien is van fietstassen.

Misschien heeft het afgebeelde gezelschap wel de getekende route afgelegd? :idea:
Precies dat. Rondje van 7000 km als ik het me goed herinner.
Wellicht kan TS wat meer info plaatsen?
Mijn kennis van de Franse taal is best redelijk, maar ik verdwaal toch wel erg snel.
dunlop schreef:
vr 28 okt, 2022 17:41
Wellicht kan TS wat meer info plaatsen?
Mijn kennis van de Franse taal is best redelijk, maar ik verdwaal toch wel erg snel.
Kort samengevat komt het op volgende neer.
Arianna Casiraghi (40 jaar) en Daniel Rayneau-Kirkhope (35 jaar) zijn de gelukkige bezitters van een ongewoon wereldrecord: door 7.237 kilometer fietsend af te leggen, tekenden ze een gigantische fiets in GPS-track. Het vorige record stond op 7.163 km.

Link <https://bit.ly/3UnBGrF> openen in browser met google translate misschien een optie?
Cool, altijd leuk dit soort dingen 8)
Ik wist dat er nog wat ontbrak aan mijn fietsvakanties maar wist niet wat. Nu wel:
- 3 litres de whisky consommés
🥃🥴
Dit gaat over het klimaat.

Vertaling:

Ze traceren een gigantische fiets door 7.000 km te trappen om het bewustzijn van het klimaat te vergroten.
JanH schreef:
vr 28 okt, 2022 20:42
Ik wist dat er nog wat ontbrak aan mijn fietsvakanties maar wist niet wat. Nu wel:
- 3 litres de whisky consommés
🥃🥴
Ehm... Had jij in Schotland dan niet de Tour de Whisky gereden?
J de Groote schreef: gelukkige bezitters van een ongewoon wereldrecord: door 7.237 kilometer fietsend af te leggen, tekenden ze een gigantische fiets in GPS-track. Het vorige record stond op 7.163 km.
O, gaat het daar over. Dat is inderdaad verdomd interessant.
Staat er ook in het Engels, op dezelfde pagina, in dat Insta-artikel.
Of is dunlop ook niet van de Engelse taal?
Flix schreef:Of is dunlop ook niet van de Engelse taal?
Best wel. Maar het zal wel aan mijn Instakennis liggen, maar ik kom geen Engels tegen.
Daarenboven, een hondenbot was passender geweest.
Begrijp overigens nog steeds niet wat hier nu leuk, interessant, belangrijk, wereldschokkend of recordwaardig is.
Uit de vervlogen tijd dat Europa gewoon Frankrijk en Duitsland was en dat artificiële stukje om beide uit elkaar te houden dat we België noemen....