Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ontwerpproject - Forum Wereldfietser

Ontwerpproject

Goedemiddag wereldfietsers,

Mijn naam is Milan Overbeeke en ik studeer aan de Technische Universiteit in Delft. Ik doe de opleiding Industrieel Ontwerpen en voor het huidige ontwerpproject is het de bedoeling dat ik iets ontwerp waarmee fietskampeerders ontspannen bij hun tent kunnen zitten. Hier volgt linkje naar de poster van dit project:

https://1drv.ms/b/s!AoK5A772plRkqwlgu0F ... W?e=BGSbUr

Ik heb als doelgroep gepensioneerden gekozen en ik wil U graag vragen om mijn enquête in te vullen. Dat helpt mij enorm bij het bepalen van de eisen waaraan mijn product moet voldoen. Hier volgt een linkje:

https://forms.gle/aqN5V84ePngSgTio6

Ik kijk uit naar jullie reacties en mocht iemand nog advies hebben dan is dat erg welkom!

Met vriendelijke groet, Milan Overbeeke
Welkom, Milan!

Scherp dat je ons herkend hebt als jouw doelgroep! :D

Nu ben ik zelf nog niet zo ver, maar voor een tent zitten vind ik evengoed niks. Mijn oplossing is echter een andere: hotel of B&B regelen. Dus aan mijn ervaring heb je niks, ben ik bang.

Neemt niet weg dat ik graag wil helpen en ook vind dat iedere ontwerper een keer een stoel ontworpen moet hebben, dus hierbij mijn twee centen: combineer die functie met iets anders dat je sowieso al aan boord hebt als vakantiefietser. Bijvoorbeeld een bagagedrager die makkelijk van de fiets te halen is en uitvouwt tot een stoeltje. Zoiets.

Succes!
Bedankt voor iedereen die al gereageerd heeft en heeft deelgenomen aan de enquête!

(Ik ga ervan uit dat de ongepaste deelnames aan de enquête geen leden van dit forum zijn, houd het alsjeblieft netjes of reageer niet.)
:D


ps ik ben geen "verkoopgeorienteerde idioot", ik ben werkelijk een student die zijn doelgroep probeert te begrijpen
non-fixie schreef:
di 18 okt, 2022 21:56
Welkom, Milan!

Scherp dat je ons herkend hebt als jouw doelgroep! :D