Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ontwerpproject - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Ontwerpproject

Ik ben in het algemeen geen voorstander van enquetes op dit forum, maar deze sprong er toch wel positief uit, op dat AVG-akkefietje na, maar ook dat viel nogal mee. Soms willen ze inderdaad ook geslacht, woonplaats, postode, schoolniveau en inkomen weten voordat ze vragen gaan stellen welke fietsbel je voorkeur heeft.
Bij het ontdekken om via een Forum je doelgroep te bereiken maakte ze het aantrekkelijk om iets te winnen. Valt met tegen dat ze dat niet meer doen.
Poppink schreef:die mopperkont
dunlop schreef:En dus vul ik niets in.
frank12 schreef:
wo 19 okt, 2022 17:34
P.S.: Ik hoop alleszins dat de vraagsteller de resultaten van zijn onderzoek hier deelt. Het lijkt me een interessante onderzoeksvraag.
MilanDeStudent schreef:
ma 24 okt, 2022 10:44
Ik wil iedereen die de enquête heeft ingevuld en/of heeft gereageerd bedanken!
Ik heb er veel van geleerd en de verschillende invalshoeken hebben mij geïnspireerd!
Er was vraag naar de resultaten van dit onderzoek en die zal dan ook met jullie delen, hieronder het linkje:
https://1drv.ms/b/s!AoK5A772plRkqzK_G-9 ... Y?e=Uv1Cy7
Beste MilanDeStudent,
Alleszins bedankt voor delen resultaten enquête.

Ik hoop dat je ook je finaal ontwerp van dit ontwerpproject hier wilt delen, ook al duurt het nog weken of maanden voor je hiermee klaar bent. Dit ook indien je ontwerp niet technisch/commercieel haalbaar blijkt te zijn. Het blijft een interessant onderwerp.
Succes met het vervolg!
Ik snap werkelijk niet wat mensen beweegt om dergelijk onbeschofte en beledigende antwoorden te geven enkel op basis van veronderstellingen.
Dan moet je het wel heel erg leuk vinden om anderen de grond in te trappen...
Echt heel triest.
Ingevuld.
Wat betreft naam, als je anoniem wilt blijven is het gebruikelijk om een kruisje te zetten.
Dat is een erkende ondertekening.
frank12 schreef:
ma 24 okt, 2022 18:55

Beste MilanDeStudent,
Alleszins bedankt voor delen resultaten enquête.

Ik hoop dat je ook je finaal ontwerp van dit ontwerpproject hier wilt delen, ook al duurt het nog weken of maanden voor je hiermee klaar bent. Dit ook indien je ontwerp niet technisch/commercieel haalbaar blijkt te zijn. Het blijft een interessant onderwerp.
Succes met het vervolg!
Ik zal zeker ook alle andere resultaten van mijn project hier delen. Het is volgens mij een vrij kort project, dus niet maandenlang wachten.
MilanDeStudent schreef:
di 25 okt, 2022 12:59
Ik zal zeker ook alle andere resultaten van mijn project hier delen. Het is volgens mij een vrij kort project, dus niet maandenlang wachten.
Leuk! Maakt niet uit wat er uit komt. Alleen al de discussie erover is de moeite waard. :D
Goedenavond beste wereldfietsers,
Ik heb gezegd dat ik het eind resultaat van het project met jullie zou delen, dus bij deze. Hieronder staat het linkje naar een soort poster/projectbord waarop te zien is wat ik heb gedaan in de afgelopen weken:
https://1drv.ms/b/s!AoK5A772plRkr0r-FV3 ... 2?e=5t6yho

Ik verwacht dat het voor sommigen misschien een teleurstelling zal zijn dat ik geen volledig/concreet eindproduct heb. Daar ben ik het mee eens, echter is het ook zo dat het doel van dit project vooral was om ons studenten een idee te geven en te leren op welke manier je een ontwerpproject kan uitvoeren. Ik heb veel geleerd en ik kijk uit naar mijn volgende project.
Nogmaals bedankt voor jullie medewerking! Ik vond de positieve reacties erg leuk en wie weet ga ik ooit eens een poging wagen om ook te gaan fietskamperen ; )

Bewerking: Het is een vrij groot pdf bestand, wanneer er niks in beeld komt kan je het bestand downloaden. Dan kan het wel bekeken worden.

Met vriendelijke groet,
Milan Overbeeke
Ik open toch regelmatig allerlei pdf's met deze tablet maar deze lukt me niet. Ligt dat aan mij?
Mij lukt het wel, op een Android telefoon. Het downloaden en openen duurt bij mij ca. 20 seconden.
MilanDeStudent schreef:
do 10 nov, 2022 17:42
Bewerking: Het is een vrij groot pdf bestand, wanneer er niks in beeld komt kan je het bestand downloaden. Dan kan het wel bekeken worden.
Milan,

Bestand is 161 MB na download (op desktop), en dit voor een 1-pagina PDF. Bij inzoomen in deze PDF tot 400% duurt het wel even voor de foto's/tekeningen terug verschijnen. Het huidige bestandsgrootte en -formaat is niet zo handig.

Ontwerpen van een ligstoel is wel een interessant idee (het lijkt inderdaad een 'gat in de markt').
Een mooi pleidooi om een Helinox stoeltje te kopen.

Ik snap nog niet hoe je er voor zorgt dat de 'voetenrol' afstand houdt tot het frame.
Die tentspanner duidt er op dat er ergens een stang onder het zeil verstopt zit.
MilanDeStudent schreef:
do 10 nov, 2022 17:42
Goedenavond beste wereldfietsers,
Ik heb gezegd dat ik het eind resultaat van het project met jullie zou delen, dus bij deze. (...)
Dank je voor de terugkoppeling, Milan! Dat waarderen we zeer.

Het resultaat (tussenresultaat? :) ) ziet er intrigerend uit. En uit de eerste reacties op te maken heb je in ieder geval een bruikbaar spoor gevonden.

Succes met je verdere studie!
Het is uiteindelijk gelukt de pdf te downloaden en met wat geduld te lezen. Mijn computer heeft het er zwaar mee.
Leuk om te lezen hoe het proces gegaan is. Je het gaandeweg wel je PVE verzwaard, met de ligmogelijkheid. Dat maakt je gewichtseis en de andere eisen natuurlijk ook weer zwaarder. Ik weet niet of dat een gewenst is binnen de opdracht.
Goedemorgen wereldfietsers,

Bedankt voor alle reacties! Excuses voor het ongemak bij het downloaden/bekijken, dat komt waarschijnlijk doordat het dus zo een groot pdf bestand is. De reden daarvoor is dat zo de resolutie zo hoog mogelijk is wat erg nuttig is aangezien er wat zoom werk gedaan moet worden om alles leesbaar in beeld te brengen.

Ik kan nog wel wat extra toelichting geven over mijn ontwerp tot nu toe mocht het niet helemaal duidelijk zijn. Laat het me weten! Ik zal dit ontwerp waarschijnlijk niet verder uitwerken, want het project is namelijk al afgelopen.

Met vriendelijke groet,
Milan Overbeeke
Wat ik ook doe kan voorlopig niet meer te zien krijgen als de foto van mijn scherm.
Ontwerp Stoeltje.jpg
Wat doe ik verkeerd? Of is dit het.
MilanDeStudent schreef:
ma 14 nov, 2022 10:01
dat komt waarschijnlijk doordat het dus zo een groot pdf bestand is. De reden daarvoor is dat zo de resolutie zo hoog mogelijk is
Ik denk het niet. Bekijk de handleiding van deze camera eens. Met 20,5 MB is hij 8 keer zo klein als jouw file, bevat meer dan 500 pagina's met afbeeldingen en opent en scrollt als een droom:
https://downloadcenter.nikonimglib.com/ ... /D750.html
Ik denk dat er maar een paar mensen in geslaagd zijn je pdf te lezen. Op mijn pc was het al een opgave om het beeld een stukje op te schuiven. Misschien moet je daar eens naar kijken.