Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw nummer van ons tijdschrift - Forum Wereldfietser

Nieuw nummer van ons tijdschrift

Precies op tijd ploft het fraaie, nieuwe nummer van ons tijdschrift de Wereldfietser bij mij in de brievenbus. Lekker lui lezen. Gestrekt bladzijden omslaan op de bank.
Wederom boordevol aangrijpende fietsbelevenissen. Bij de Ardèche denk ik niet snel aan sneeuwjachten, maar Bert en Steven nemen je mee op hun ijzingwekkend avontuur met als hoogtepunt de Mont Aigoual, Bekend door Tim Kabbé.
Als fietser op verre tochten zit je niet achter glas. Dit zorgt voor hartverwarmende contacten onderweg. Voegt een dimensie toe aan het fietsen. Beleef het mee in Oman, Zuid-Amerika en Australië.
Wat zijn de ervaringen van Trien als vrouw alleen in Iran? Fietsen is nu verboden voor vrouwen, maar vrouwelijke toeristen mogen het wel. Hoe komt het dat solofietsers zich niet alleen voelen? Hoe bereid je je voor op de Tour Divide in Canada?
Fietsen door de Tharwoestijn in India zorgt voor kleurrijke foto's ondanks het overwegend gele landschap.
De zon laat zich zien. Ik wil van de bank af, op mijn fiets er op uit!
Veel plezier!
bert sitters schreef:
vr 07 okt, 2022 09:17
Bij de Ardèche denk ik niet snel aan sneeuwjachten, maar Bert en Steven nemen je mee op hun ijzingwekkend avontuur met als hoogtepunt de Mont Aigoual,
Is de Aigoual minstens 40 km verplaatst of is de Ardèche stevig uitgebreid?
Leon schreef:
vr 07 okt, 2022 09:35
bert sitters schreef:
vr 07 okt, 2022 09:17
Bij de Ardèche denk ik niet snel aan sneeuwjachten, maar Bert en Steven nemen je mee op hun ijzingwekkend avontuur met als hoogtepunt de Mont Aigoual,
Is de Aigoual minstens 40 km verplaatst of is de Ardèche stevig uitgebreid?
Ik heb het tijdschrift nog niet gelezen, maar persoonlijk heb ik gekkere dagafstanden gereden. Ik ben zelfs weleens vertrokken uit Zuid-Holland terwijl het hoogtepunt van die dag de boot naar Texel was!

Groetjes,

Carl
Waarschijnlijk heeft de ijzingwekkende sneeuwjacht hen het departement uitgeblazen. Wie het verhaal leest, zal erachter komen of ze het overleefd hebben.
Hemelsbreed is het niet ver maar even op en neer naar die berg vanuit het uiterste hoekje van de Ardèche is toch zeker 150 km met 4000 hoogtemeters.
Gaat het niet over taalfouten dan gaat het wel over topografie. Punt is gemaakt…ik kijk uit naar mijn brievenbus.
Leon schreef:
vr 07 okt, 2022 09:35
bert sitters schreef:
vr 07 okt, 2022 09:17
Bij de Ardèche denk ik niet snel aan sneeuwjachten, maar Bert en Steven nemen je mee op hun ijzingwekkend avontuur met als hoogtepunt de Mont Aigoual,
Is de Aigoual minstens 40 km verplaatst of is de Ardèche stevig uitgebreid?
Lees het artikel. Er staat een kaartje bij.
Het is een mooi artikel.
Zal mij benieuwen zodra ik weer thuis kom!
Op deze plek zou ik ook graag mijn complimenten geven voor het tijdschrift van de vereniging en dan vooral aan de redactie en schrijvers.

Er is een tijd geweest dat het blad door mij ongelezen bleef, maar staat wat mij betreft intussen alweer een tijdje vol goede reisverhalen en is met mooie vormgeving prettig leesbaar.