Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De fietser krijg nog gelijk ook! (Brand Bier) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

De fietser krijg nog gelijk ook! (Brand Bier)

Fedor schreef: ↑
di 27 sep, 2022 14:29
Het kan mooi worden...

Afbeelding

Van https://www.1limburg.nl/nieuws/1851465/ ... -miljoenen

Maar het zou me niet verbazen als ze een deel van de grond voor goudgeld verkopen en er een appartementencomplex komt wat het grootste deel van het jaar leegstaat (2e woningen).
Tja een vakantiewoning aan de Geul. Leuk voor racefietsers. De Keutenberg, de Gulperberg, de Koning van Spanje en het Eyserbos direct om de hoek. Daar is wel markt voor. Er zit een duidelijke groei in de vakantiehuisjesmarkt. De woningen van de medewerkers die moeten vertrekken naar Den Bosch, Zoeterwoude of het Belgische Alken zijn wellicht ook wel interessant als vakantiehuizen. De sluiting kost miljoenen, aldus Heineken, maar Heineken investeert niet voor niets. Die wil deze investering dubbel en dwars terug. Ze besparen in de loop der jaren al flink door de productie te concentreren in hun hightech bierfabriek, die daar voor al klaar staat en de capaciteit heeft.
Dat wordt dan Roompot aan de Geul. 😱
Roompot aan de Geul :D de kids droppen in de ballenbak en de ouders biertjes proeven, leuk concept!
ik ben benieuwd of ze bij de wabo-aanvraag voor dit project bij de bodemtoets de in de jaren '90 in het geheim uitgevoerde bodemsanering tegenkomen... ik denk dat het vooronderzoek (historisch onderzoek) in het bodemonderzoek er niks over zegt want het is waarschijnlijk niet in een dossier terug te vinden.
om de merknaam te beschermen moest toen de aanpak van een stukje bodemkwaliteit in het geheim plaatsvinden :roll:
alles voor een smetteloos imago :|
willem.m schreef: ↑
di 27 sep, 2022 17:13
Dat wordt dan Roompot aan de Geul. 😱
Gelukkig zijn de plannen van de Oostappen groep ("bekend" vanwege Peter Gillis) in Valkenburg even uitgesteld.

https://www.ed.nl/de-peel/peter-gillis- ... er-sluiten
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... valkenburg

Als je de reviews van zijn andere parken leest dan wil je dat volk (overlast, aso-gedrag etc.) echt niet in Valkenburg hebben.
willem.m schreef: ↑
di 27 sep, 2022 17:13
Dat wordt dan Roompot aan de Geul. 😱
Dat is er al. In Schin op Geul, 3 km van Wijlre. Het heet Roompot Schin op Geul.
Leon schreef: ↑
di 27 sep, 2022 11:15
Ruud-H schreef: ↑
di 27 sep, 2022 11:01
Niet gesloten; wel gesloopt.
Bron?
In onze lokale krant stond zo'n mooie "artist impression" van de huidige situatie met het toekomstig restant er in geprojecteerd. Daaruit is duidelijk dat een groot deel van de huidige bebouwing gesloopt moet worden om de toekomstige situatie te kunnen realiseren.
brand.jpg
brand.jpg (42.57 KiB) 270 keer bekeken
Letterlijk onderschrift bij deze foto: "Een groot deel van de brouwerij verdwijnt onder de slopershamer. De geel gekleurde gebouwen blijven gehandhaafd. - © Brand"
hoogframe schreef: ↑
di 27 sep, 2022 17:27
ik ben benieuwd of ze bij de wabo-aanvraag voor dit project bij de bodemtoets de in de jaren '90 in het geheim uitgevoerde bodemsanering tegenkomen... ik denk dat het vooronderzoek (historisch onderzoek) in het bodemonderzoek er niks over zegt want het is waarschijnlijk niet in een dossier terug te vinden.
om de merknaam te beschermen moest toen de aanpak van een stukje bodemkwaliteit in het geheim plaatsvinden :roll:
alles voor een smetteloos imago :|
Als het geheim is, ben ik wel heel benieuwd hoe jij dat weet :-).
Ruud-H schreef: ↑
wo 28 sep, 2022 11:54
Letterlijk onderschrift bij deze foto: "Een groot deel van de brouwerij verdwijnt onder de slopershamer. De geel gekleurde gebouwen blijven gehandhaafd. - © Brand"
En vervolgens kan de projectontwikkelaar aan de slag. Of men begint er een ander industrieel bedrijf dat past onder het vigerende bestemmingsplan.
In Maastricht hebben we daar ervaring mee dat het moeite kost om dat te voorkomen: https://www.1limburg.nl/nieuws/1739349/ ... -in-limmel