Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nachtrust verstoord... Wat doe je dan? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Nachtrust verstoord... Wat doe je dan?

hoogframe schreef:
do 29 sep, 2022 09:14
Het is als met rechts inhalen op de snelweg: als je daarvoor aangesproken of bestraft (beboet) wordt, wat gebeurd er dan met de auto('s) die onnodig links reden?
Ik haal geregeld rechts in want ik ga weer naar rechts als het daar vrij is en doe liefst niet mee aan het 'treintje op de linkerbaan'. Ben er nog niet voor beboet, maar dat lijkt me een kwestie van tijd :(
Denk er om dat steeds meer auto's meerdere camera's hebben. Als je tijdens het rechts inhalen brokken maakt krijg je spijt. Met boetebedragen kun je inderdaad lachen, maar als je verzekering niet vergoedt wat je allemaal hebt veroorzaakt gaat het om iets anders.
Leon schreef:
do 29 sep, 2022 10:12
hoogframe schreef:
do 29 sep, 2022 09:14
Het is als met rechts inhalen op de snelweg: als je daarvoor aangesproken of bestraft (beboet) wordt, wat gebeurd er dan met de auto('s) die onnodig links reden?
Ik haal geregeld rechts in want ik ga weer naar rechts als het daar vrij is en doe liefst niet mee aan het 'treintje op de linkerbaan'. Ben er nog niet voor beboet, maar dat lijkt me een kwestie van tijd :(
Denk er om dat steeds meer auto's meerdere camera's hebben. Als je tijdens het rechts inhalen brokken maakt krijg je spijt. Met boetebedragen kun je inderdaad lachen, maar als je verzekering niet vergoedt wat je allemaal hebt veroorzaakt gaat het om iets anders.
Vorig jaar heb ik een lichte aanrijding gehad. In de stad, 50km/u weg met twee banen in een richting. Ik wilde na het inhalen van een auto naar rechts, en tikte een auto aan die daar 'ineens' was. Had hem niet gezien. 100% schuld op mijn conto. simpele kwestie voor de verzekeraars: ik wisselde van baan. Dat de auto als een vol idioot richting dubbele snelheid links rechts door het verkeer racete en mijn dus op het moment rechts voorbij knalde, rakelings voor het ingehaalde autootje langs, was voor de aansprakelijkheidskwestie niet relevant.

Een claim op je autoverzekering heeft flink impact op de polis. Reken dat goed na, mocht je eens schuld krijgen. In dit geval heb ik verkozen zelf te betalen.

En weer terug naar de nachtrust.. :wink:
LeonV schreef:
do 29 sep, 2022 02:19
Een jaar geleden ongeveer was ik in Valkenswaard gezellig aan het winkelen. Je hebt daar een stukje stoep en dan een fietspad en weer een stukje stoep naar de weg en stoplicht. Mensen kijken dan even of er geen fiets komt en steken over naar de weg. Je verwacht geen wielrenner die met 50km/h over dat fietspad raast.
Wel een e-biker die 32km/h bergop kan? ;)

50km/h is overigens absurd hard. Meeste recreanten rijden max 35-40. Evengoed snel maar als ik de situatie zo zie is het een recht en duidelijk fietspad, ook al loopt het door het centrum heen. Geen zebrapad dus het is idd gewoon opletten (voor beiden overigens).
En terug naar het onderwerp; nachtrust verstoord.... wat doe je dan?

Voor auto's zijn er andere webforums.
joukon schreef:
do 29 sep, 2022 13:34
En terug naar het onderwerp; nachtrust verstoord.... wat doe je dan?

Voor auto's zijn er andere webforums.
De hotelreceptionist bellen.
Veel minder erg dan één renner die 's nachts niet slaapt is een heel peloton dat overdag wèl slaapt. "Maak ons wakker als Remco met drie ploegmaats twee-en-een-halve minuut voorsprong heeft. Dan zullen we de zaak eens bekijken." :lol:
oordoppen in, diep zuchten en proberen toch wel in slaap te komen (ontspannen, wat lezen)
Je bent 27. Je vriendin ligt naast je. Je kunt allebei niet slapen.
Ik zou samen met haar ‘gymnastische oefeningen’ gaan doen. Maar eerst de receptie bellen.
v-d-poel.jpg
Ik had amper geslapen
"Twee meisjes op het strand, ze lezen modebladen, ze kijken in het rond, ze dromen van een prins", zo gaat de eerste strofe uit een lied van Raymond van het Groenewoud uit 1996. De Ideale Wereld zag meteen een link met de gebeurtenissen in een hotelgang in Australië".


https://sporza.be/nl/2022/09/30/diw-haa ... 539740901/