Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat is nieuw - Forum Wereldfietser

Wat is nieuw

Een paar mensen maken zich hier druk over fietskentekens.
Zijn er geen belangrijker zaken?

Vergelijk:
Dit bericht

met dit bericht.
Ah algemene politiek... geen betere manier om de sfeer op een forum te slopen.

Eeeeen ik ben weer weg hier.
Ahh. Dit is wel constructief.
dunlop schreef:
zo 04 sep, 2022 17:59
Een paar mensen maken zich hier druk over fietskentekens.
Zijn er geen belangrijker zaken?

Vergelijk:
Dit bericht

met dit bericht.
Ik had toevallig een paar appels en een paar peren liggen thuis, dus heb een poging gewaagd om je vergelijking na to bootsen. Het bleek verrassend moeilijk om appels met peren te vergelijken!
Mooi feest daar in Zandvoort, dat wel. De Formule-1 is een wereld waarin veel grof geld omgaat. Wel per minuut miljoenen euro's. Kijk maar naar de vele mensen die door de hoge energieprijzen en inflatie in de schulden terecht zijn gekomen. WIE bepaalt de gasprijzen, zonder rekening te houden met de menselijkheid, wie?
Dat noem ik ook geen sport, want de motor doet het werk en geen spierkracht komt er aan te pas. Wielrennen, dat is pas sport.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 04 sep, 2022 20:10
Wielrennen, dat is pas sport.
De Vuelta? Niks aan. Elke dag hetzelfde. Cabeza de carrera rijdt de hele middag voorop. Perseguidor rijdt er continu een paar minuten achteraan. Maar als de eindsprint komt zie je ze allebei niet meer. Wat een waardeloze kerels.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 04 sep, 2022 20:10

Dat noem ik ook geen sport, want de motor doet het werk en geen spierkracht komt er aan te pas.
Probeer eens wat rondjes op snelheid, je krijgt wel de nodige spierpijn als je er niet voor getraind hebt.
Martin E. van Doornik schreef:
zo 04 sep, 2022 20:10
Dat noem ik ook geen sport, want de motor doet het werk en geen spierkracht komt er aan te pas. Wielrennen, dat is pas sport.
Dat is waar kort door de Tarzanbocht Martin.
Die chauffeurs trainen zich suf om fysiek in optimale conditie te zijn.
En overigens ben ik van mening dat Groningen open moet en dat elke cent winst die gemaakt wordt uitgekeerd wordt aan de provincie Groningen.
Krijgen zij goede woningen, goede infrastructuur en noem maar op een gaat ons geld niet naar de opbouw van het Russische leger.

En o ja, ik vind hardlopen en stuk heftiger dan fietsen.
ik ga proberen aan te sluiten bij dit topic (in rubriek Kletspraat, belangrijk detail) :
en dan aan de andere kant van de Noordzee.... hebben ze een nieuwe premier... en ze heet Truus! :wink:
zo heet bij ons in de auto de navigatie :shock:
ThomasG schreef:
zo 04 sep, 2022 19:15
dunlop schreef:
zo 04 sep, 2022 17:59
Een paar mensen maken zich hier druk over fietskentekens.
Zijn er geen belangrijker zaken?

Vergelijk:
Dit bericht

met dit bericht.
Ik had toevallig een paar appels en een paar peren liggen thuis, dus heb een poging gewaagd om je vergelijking na to bootsen. Het bleek verrassend moeilijk om appels met peren te vergelijken!
Bij wiskunde heb je toch leren abstraheren. Dan werk je de appelen en de peren buiten de haakjes en dan houd je fruit over. Fruit en fruit kun je bij elkaar optellen. Appel en peer vallen tegen elkaar weg. Klaar.
Morgen appeltje + eitje. Voor gevorderden.