Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camping n.p. hoge veluwe gaat weg - Forum Wereldfietser

Camping n.p. hoge veluwe gaat weg

Beste,

Ik sta nu op de natuurcamping van n.p. de hoge veluwe.

Ik hoorde vandaag dat deze camping over 2 jaar dicht gaat.

De reden: er komt t.o de ingang van Hoenderloo een groot hotel, die alle parkeer plaatsen krijgt, waar de Veluwe nu gebruikt van maakt.

Op de plaats van de camping bouwen zij een nieuwe parkeer plaats.
triest. als mensen toch eens gingen inzien wat een onding de auto is... in gebruik en qua gevolgen...
Gokje: ze mochten geen natuur veranderen in parkeerplaats dus daar kochten ze maar een camping voor. Ergens hoop ik op een diepe crisis zodat het afgelopen is met die "groei".
Tja, ik vind het een mooi terrein maar sowieso best prijzig als ze net binnen de muren van het park staan. Dan betaal je een nacht voor op de camping maar OOK voor iedere nacht toegang tot het park, ook al ga je daar niet verder in. Dat loopt aardig in de kosten.

Tip: ga naar het scouting label terrein iets verderop. Voor €2 sta je daar (heel basic, dat wel) op een super mooi stukje terrein. Er is er geen toiletgebouw en alleen een koudwaterkraantje. Maar wat wil je voor €2... Wel weer vuurschalen, dat wel.

Scoutingterrein Spelderholt

https://spelderholt.scouting.nl/

Beste is even mailen met ze of bellen voor een reservering.
Het verhalen van de inkomstenderving door de komst van de wolf moet natuurlijk ergens vandaan komen, laat dat maar aan de Baron over.
Mensen op de fiets zijn voor zover ik dat weet eerder geneigd meer geld lokaal ergens te besteden dan automobilisten, want die rijden liever een paar km extra voor de goeie koop.
Je kunt een petitie ondertekenen!
Weeral plaatsmaken voor de auto's. Ze kunnen beter een bestaand braakliggend bedrijfsterein plat gooien in de buurt. En dan met pendelbussen. Daar zijn er meer dan genoeg van.

Is een leuke camping. Niet de goedkoopste maar alles was wel dik in orde. En snachts wat everzwijnen aan je tent is ook gezellig.
Stukje achtergrond over de relatie tussen gemeente Ede en de baron vanuit de visie van een kritisch platform (zoals het zelf genoemd wordt),

http://www.ededorp.nl/jos-van-der-panne ... nhoudbaar/
Een werknemer vertelde mij gisteren: het hotel word gebouwd in opdracht van de Veluwe zelf. Dit omdat zij geld nodig hebben, uit fondsen werving ect.

Dat hotel gaan zij verpachten aan een derde, om de kosten van het park te kunnen dekken.

Ze kunnen beter een duur schilderij verkopen.

Toen ik gisteren op de czmping was, stond het bijna vol. Er stond een oude vrouw naast mij voor maar liefst 3 weken. Naar eigen ze
supermario schreef:
do 25 aug, 2022 22:54
Ze kunnen beter een duur schilderij verkopen.
Alleen heeft dat park niks met het museum te maken.
Daar heb ik met m'n ouders nog gekampeerd in 1961. Heb er nog negatieven van.