Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Weggooi maatschappij - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Weggooi maatschappij

Nog eentje van vadaag. Je kunt sommige dingen wel melden, maar dat is dan in je eigen nadeel. Met zou nog verwachten dat je daadwerkelijk over dat paadje van drie scheve tegels breed gaat fietsen. De status quo sinds het aanleggen van deze voorziening is die van leven en laten leven. De inkokomsten van de infra-aannemer is binnen, wegbeheerder bespaart, de natuurbeheerders zijn tevreden, de fietsers mogen fietsen waar het hun uitkomt en de automobilisten mogen overal parkeren én kankeren op fietsers.
Kijk maar, drie tegels en een steen: https://www.google.com/maps/@50.9090699 ... 312!8i6656

Afbeelding
Is er niet een beter topic voor klagen over de manier waarop openbare wegen worden ontworpen?
Leon schreef:drie scheve tegels breed
Is dit niet een beetje off-topic.
Een kreupele vertaling:
Van het padje.

Maar dat heeft ook een andere betekenis.
ik kijk op van het woord "kan-eren". ik stel 'klagen' voor als alternatief.
Als je op facebook wel eens leest wat op de facebookpagina van de provinciale omroep onder berichten over fietsnieuws wordt gereageerd blijk ik nog mild met mijn omschrijving.
Vanmiddag ergens in Lessen (Lessines) lag een fietspad met heel veel schots en scheve tegels, dat je zó eronder kan kijken. Dus op de rijbaan.... Gelukkig was de weg 529 hierna veel rustiger en ook heel mooi tussen glooiende korenvelden. Spijtig geen foto gemaakt. Een vuistdreun voor de gemeente!
willem.m schreef:
vr 22 jul, 2022 19:00
Is er niet een beter topic voor klagen over de manier waarop openbare wegen worden ontworpen?
Tadaah!
viewtopic.php?t=22849#p215118
Wat handig! Dank.