Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het wordt al aardig druk met al die draadjes. - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Het wordt al aardig druk met al die draadjes.

Speeder300 schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Is niet gevaarlijk ...Kan je zo aanraken.
Ik vertrouw jou volledig ...pak ik .. toch mooi niet vast.
P.S. Bij biedingen vanaf een tientje begin ik te twijfelen :wink: .
Hahaha !!!
Hier nog wat leuke filmpjes, speciaal voor Martin:
Sorry, heeft niks met fietsen te maken.
Als het ooit misgaat met de mensheid is voorspeld dat de mensen die 'overblijven' zullen gaan zeggen: 'Hoe konden de mensen in die tijd zo dom zijn, om de populatie niet ZELF onder 'controle' te krijgen.'
fud0 schreef:
vr 03 feb, 2023 20:07
Als het ooit misgaat met de mensheid is voorspeld dat de mensen die 'overblijven' zullen gaan zeggen: 'Hoe konden de mensen in die tijd zo dom zijn, om de populatie niet ZELF onder 'controle' te krijgen.'
Ik snap je opmerking niet binnen dit draadje maar volgens mij spreek je jezelf tegen. Want het is dan toch juist wel gelukt om de populatie onder controle te krijgen?!
Dat dat in dit hypothetische geval niet zo is blijkt uit het woord misgaat.
Ik ken die soort filmpjes van YouTube, maar bij klussen ben ik streng in veiligheid. Eerst alles goed overzien. Men zegt wel eens dat ik heel scherp intelligent was. Neem nou 1 februari 1953. Dezelfde dag als de watersnoodramp. In m'n ouderlijke huis hadden wij al draaischijfjes op stopcontacten ter beveiliging tegen kleine kinderen. Maar ik was nog geen twee jaar oud en al pienter. Ik pakte moeders haarspeld beet, zo'n gaffelvormig ding met gegolfde uiteinden. Ik stak dat ding in de twee afgesloten openingen van de draaischijf en ik draaide hem, duwde de haarspeld naar binnen. Natuurlijk kreeg ik een elektrische schok en een deel van het huis ging uit. Ik huilen en m'n geschrokken ouders kwamen me troosten. Kan ik me nog haarscherp herinneren. Hoezo draaischijfjes, geen nut meer.
Dat is inderdaad heel scherp en intelligent.

Ik heb altijd begrepen dat volwassenen geen scherpe herinneringen meer kunnen hebben van de eerste levensjaren. Zulke herinneringen worden 'overschreven' of steeds net wat anders opgeslagen, waardoor je op volwassen leeftijd niet met zekerheid kunt weten wat daadwerkelijk plaatsvond. Jij bent dan waarschijnlijk de uitzondering op de regel: de vele draadjes in je hoofd hebben het altijd goed gedaan! 👍 Hoe dan ook is het wel een mooi verhaal.
LHTJoost schreef:
vr 03 feb, 2023 22:25
fud0 schreef:
vr 03 feb, 2023 20:07
Als het ooit misgaat met de mensheid is voorspeld dat de mensen die 'overblijven' zullen gaan zeggen: 'Hoe konden de mensen in die tijd zo dom zijn, om de populatie niet ZELF onder 'controle' te krijgen.'
Ik snap je opmerking niet binnen dit draadje maar volgens mij spreek je jezelf tegen. Want het is dan toch juist wel gelukt om de populatie onder controle te krijgen?!
Hoe minder mensen, hoe minder draadjes lijkt mij?