Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vandaag in De Volkskrant: Alleen op fietsvakantie...? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vandaag in De Volkskrant: Alleen op fietsvakantie...?

HenkS schreef:
ma 25 apr, 2022 11:01
(...) Met je echtgenote overlegde je over voors en tegens en daarna maakte je een eigen keuze.
FIFY. :wink:
non-fixie schreef:
za 23 apr, 2022 12:45
Vorige week in de Viva:

Afbeelding
Nu ik dit weer lees vind ik het ergens fascinerend. Blijkbaar stelt de vrouw (of misschien ook de man?) allemaal hoge eisen aan het huis zoals een overdekt terras en een zwembad in de tuin. Die man heeft gewoon geen zin om oeverloos veel tijd en energie in het huis te steken. Persoonlijk herkenbaar en zijn goed recht m.i., bij klussen die voortvloeien aan te hoge eisen. Dan huur je maar een aannemer in. Maar stiekem wegsneaken ipv dit duidelijk op tafel leggen klinkt alsof er een communicatieprobleem is dat moet worden opgelost.
bast1aan schreef:
za 07 mei, 2022 16:04
Nu ik dit weer lees vind ik het ergens fascinerend. Blijkbaar stelt de vrouw (of misschien ook de man?) allemaal hoge eisen aan het huis zoals een overdekt terras en een zwembad in de tuin. Die man heeft gewoon geen zin om oeverloos veel tijd en energie in het huis te steken. Persoonlijk herkenbaar en zijn goed recht m.i., bij klussen die voortvloeien aan te hoge eisen. Dan huur je maar een aannemer in. Maar stiekem wegsneaken ipv dit duidelijk op tafel leggen klinkt alsof er een communicatieprobleem is dat moet worden opgelost.
Even voor de goede orde: Bas, dit was een grap. De Viva bestaat al een tijdje niet meer, en er is geen man ter wereld die zijn 76-jarige vrouw een zwembad van honderd kuub laat uitgraven.

Tenminste, dat hoop ik toch.
Ik heb gekkere verhalen gehoord die geen grap waren.
Maar ik geef toe, hij is wel leuk :)