Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hotel California? - Forum Wereldfietser

Hotel California?

You can check-out any time you like,
But you can never leave!

Hoe zeg ik mijn account op het forum op? Misschien staat het ergens verstopt, maar ik kan het niet vinden. Berichten mogen anoniem (dus zonder mijn usernaam) blijven staan.
Je kunt je nick veranderen is alles wat reglementair is, je e-mailadres in iets willekeurigs wat wel een e-mailadres is en niet van iemand anders, en je wachtwoord ook in iets willekeurigs dat je achter de kopieerknop zet en twee keer in de betreffende vakjes plakt. Dan kun je er zelf niet meer aan.
Bedenk wel dat als je je nick verandert de oude nick beschikbaar komt en iemand anders die dus kan gaan gebruiken, wat andere gebruikers het idee kan geven dat jij rare dingen zegt. Dat is misschien niet zo'n goed idee.
Gisteren via contact met het bestuur gevraagd mijn account op te heffen en mijn bijdragen te anonimiseren. Jullie hebben er recht op te weten waarom:

Recent heb ik een topic geopend over Li-ion batterijen. Na vier weken gebruik in een Apple Magic Mouse waren ze leeg en hebben ze met het leegraken een spanningspiekje gegeven, waardoor de Magic Mouse niet meer werkt. Die waarschuwing heb ik ook in het topic gegeven, maar ik wilde die waarschuwing ook toevoegen aan de startpost. De snelste manier leek me een waarschuwing op mijn latere bericht aanmaken, want een startpost kan je helaas niet wijzigen. De moderator heeft echter besloten deze waarschuwing af te doen zonder verdere actie.

Dus helaas nog steeds geen zinnetje met een waarschuwing in de startpost. Ik log uit. Zie dat er een nieuw forum voor Europafietsers is gekomen. Nota bene met een apart GPS-gedeelte!

Gegroet,

Eric
Gecondoleerd met je muis en bedankt voor je bijdrage aan het forum dan.

Succes op het forum van de Europafietsers, al lijkt mij het lastig om in deze tijd volledig een forum van de grond te krijgen. Men had het beter hier kunnen integreren...

viewtopic.php?f=23&t=37221&start=40#p416820

viewtopic.php?f=20&t=37139

Maar misschien wordt het wel een groot succes?
Ik begrijp niet wat een Apple Magic Mouse (waar ik nog nooit van heb gehoord) te maken heeft met vakantiefietsen. En de ophef over het niet ingrijpen door de Mod vind ik echt overdreven. Kom op zeg! Ik krijg de indruk, maar correct me if I'm wrong, dat er al wat anders speelde. (Te weinig aandacht voor fietselektronica op dit forum?) Maar eerlijk gezegd boeit dat niet. Waar het om gaat is dat je actief wordt op een forum dat beter bij je past. Dat is een win/winsituatie voor iedereen. Houdoe!
ericplan schreef:
vr 29 apr, 2022 08:15
een startpost kan je helaas niet wijzigen.
Ik dacht dat dat gedurende één week kon, inclusief titel. Is dat veranderd?
Veel succes op andere fora.
willem.m schreef:
vr 29 apr, 2022 09:09
Ik begrijp niet wat een Apple Magic Mouse (waar ik nog nooit van heb gehoord) te maken heeft met vakantiefietsen.
Als een Apple Magic Mouse overlijdt door een spanningspiek van een set Li-Ion batterijen dan kan het natuurlijk ook dat onderweg jouw GPS of andere electronica overlijdt door een spanningspiek als de batterijen leegraken.
Dus een waarschuwing anders dan ergens in het draadje over de Li-ion batterijen had ik wel gewaardeerd.
Ik ga ze in elk geval niet gebruiken.
Zoiets dacht ik al. Ik werd getriggerd door de naam van het 🍏 gadget dat toch weinig met magie van doen heeft.

Klagen over de Mod vind ik dan nog steeds overdreven. Als TS het waarschuwen zo belangrijk vond maar de titel of OP niet meer kon wijzigen, waarom dan niet (in afwachting van een evt. interventie door de Mod) snel even een nieuw topic met pakkende titel openen? Dan had iedereen die daar behoefte aan had gelijk de waarschuwing gekregen. Of denk ik te simpel?
Kunnen we het over fietsen hebben?
@Bert:
Screenshot 2022-04-29 at 10-40-13 Hotel California - Forum Wereldfietser.png
Screenshot 2022-04-29 at 10-40-13 Hotel California - Forum Wereldfietser.png (6.13 KiB) 725 keer bekeken
Inmiddels zie ik dat er in 'nn001' is gewijzigd zonder dat die gebruikersnaam nog aan te klikken is.
Apple Magic Mouse = een muis gebruikt bij computeren.
Dit lijkt mij meer iets voor computertijdschriften om je melding en eventuele vraag voor te leggen.
Of misschien kan de leverancier je verder helpen die de 🍏 apparaat op de markt bracht.
In de regel heeft een dergelijk apparaat een spanning beveiliging.