Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke concurrenten heeft dit forum? - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Welke concurrenten heeft dit forum?

non-fixie schreef:
do 28 apr, 2022 22:35
Op sommige fora ben ik betalend lid, om twee redenen: a) ik draag bij aan iets waarvan ik het bestaan belangrijk vindt en b) ...
Als jouw bijdrage daaraan ten goede komt is dat heel mooi.
Leon schreef:
do 28 apr, 2022 22:55
non-fixie schreef:
do 28 apr, 2022 22:35
Op sommige fora ben ik betalend lid, om twee redenen: a) ik draag bij aan iets waarvan ik het bestaan belangrijk vindt en b) ...
Als jouw bijdrage daaraan ten goede komt is dat heel mooi.
Dank voor het uitlichten van mijn taalfout. :oops:

En ja, ik ga er maar van uit dat ze iets nuttigs of iets leuks doen met mijn centen.
HansvanderVeeke schreef:
do 28 apr, 2022 18:18
Er is zojuist een forum toegevoegd aan de site van de Europafietsers.
Je kunt het hier vinden,
Ik heb op de site van Europafietsers geen verwijzing kunnen vinden naar een forum.
Google op "Europafietsers" en ""forum" en je komt na veel scrollen terecht bij een verwijzing naar dit forum. :oops:

De enige manier om te komen, is dus via bovengenoemde link.
Zo zal het niet een veelbezocht forum worden.
Volgens mij staan de 'bekeken'-tellers daar sinds gisteren nog precies hetzelfde. Dat kan niet kloppen want ik heb op zijn minst zelf een paar dingen bekeken en sommige anderen die dit draadje hier volgen hebben dat ongetwijfeld ook gedaan.
Leon schreef:
do 28 apr, 2022 19:40
Concurrentie! Of toch niet? Ik lees in de regels van dit forum: "Het forum is openbaar en iedereen kan berichten lezen. Alleen donateurs van Europafietsers kunnen een account aanvragen en vragen stellen en reageren op berichten."
Ik vind dat een opmerkelijke combi. Het is voor leden onder elkaar, naar toch kan iedereen meelezen. Vermoedelijk hoopt men dat het verleidelijk wordt om mee te doen. Ik ben benieuwd of het werkt.
Misschien heeft de moderator daar wat slechte ervaringen met een forum waar dat niet zo is :?
Openbaarheid en anonimiteit kan een slechte combi zijn...
dunlop schreef:
vr 29 apr, 2022 15:59
HansvanderVeeke schreef:
do 28 apr, 2022 18:18
Er is zojuist een forum toegevoegd aan de site van de Europafietsers.
Je kunt het hier vinden,
Ik heb op de site van Europafietsers geen verwijzing kunnen vinden naar een forum.
Google op "Europafietsers" en ""forum" en je komt na veel scrollen terecht bij een verwijzing naar dit forum. :oops:

De enige manier om te komen, is dus via bovengenoemde link.
Zo zal het niet een veelbezocht forum worden.
Klopt. Het forum is zo spiksplinternieuw (paar dagen) dat de link op de hoofdpagina nog niet toegevoegd is.
Komt eraan en dan wordt het ook breder bekend gemaakt. Hier was de primeur,
Daarna moet blijken of het levensvatbaar is. Dat is altijd de vraag bij forums.
Ondanks dat er overlap is met catagorieën hier, is de insteek anders.
HansvanderVeeke schreef:
vr 29 apr, 2022 16:23
... Ondanks dat er overlap is met catagorieën hier, is de insteek anders.
Klopt mijn indruk dat de insteek van het Europafietserforum in de kern het informeren en discussiëren over bestaande, uitgestippelde fietsroutes in Europa is? Zo niet, wat is dan het fundamentele verschil in insteek t.o.v. het WF-forum?
willem.m schreef:
vr 29 apr, 2022 16:35
Klopt mijn indruk dat de insteek van het Europafietserforum in de kern het informeren en discussiëren over bestaande, uitgestippelde fietsroutes in Europa is? Zo niet, wat is dan het fundamentele verschil in insteek t.o.v. het WF-forum?
Ja, Willem. Dat heb je goed gezien. Europafietsers richt zich meer op beschreven routes in Europa. We hopen dat de schrijvers van routes ook op het forum aanwezig zullen zijn om vragen over hun routes te beantwoorden. Welke subfora blijven of erbij komen zal zich, net als bij de wf, gedurende de tijd uitwijzen.
Dank Hans voor je antwoord. Als de schrijvers van de routes regelmatig op het forum actief zijn, kan dat zeker toegevoegde waarde bieden, zowel voor de forumgasten als de schrijvers.
Ik heb me in ieder geval geregistreerd en wat berichtjes geplaatst. Ben benieuwd hoe deze zich gaat ontwikkelen.