Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe slaapmatten exped - Forum Wereldfietser

Nieuwe slaapmatten exped

Exped komt met een nieuwe serie slaapmatten, die medio april uit komen. Veel exped matten zijn al niet meer leverbaar.

Vraag mij af wat er nog verbeterd kan worden?

Een medewerker van Bever vertelde mij, dat een exped slaapmat ongeveer 8 jaar mee gaat.

Mario
Ja geen idee wat Exped zou kunnen verbeteren :twisted:

8 jaar doe ik ook wel met mijn Exped matje, na 4 keer onder garantie vervangen te zijn
supermario schreef:
zo 06 mar, 2022 15:56

Vraag mij af wat er nog verbeterd kan worden?

Mario
Wat dacht je van de kwaliteit/betrouwbaarheid/levensduur
Hoop het ook, Ronald.

Heb wel gezien dat de prijzen ook verbeterd worden.

De nieuwe exped dura 6 LW, gaat €198 kosten.
Er is ook een nieuwe budgetvariant: de exped goedkopa 2 SW die 78 euro gaat kosten.

Zonder gekheid: wie gaat er nou 200 euro voor een slaapmat uitgeven? Of zit er al een enorme marge voor inflatiecorrectie in dat bedrag?
200 euro voor een matje die redelijk licht is, niet snel lek gaat, redelijk klein is ingepakt maar groot genoeg voor mij, makkelijk opblaast en nog makkelijker leeg gaat, geen kou van de grond door laat en waar je lekker op slaapt ook na 3 a 4 weken?

Verkocht!

Heb een ander merk en iets minder duur toen maar ben er erg blij mee!
Slecht slapen, kou en nat worden verminderen je vakantie plezier nogal, als je kijkt wat een hotel kost valt de prijs dan wel weer mee :wink:
willem.m schreef:
ma 07 mar, 2022 08:30
Zonder gekheid: wie gaat er nou 200 euro voor een slaapmat uitgeven? Of zit er al een enorme marge voor inflatiecorrectie in dat bedrag?
Wat dacht je van al die mensen die een vakantiefiets van 5 á 6000 euro kopen en het ding na een seizoen aan de wilgen hangen?
Of een fototoestel van 2000 plus dat alleen maar in de kast ligt?

Ik sluit me aan bij de vorige spreker. Voor een goede nachtrust is een investering van 200 💶 🥜🥜

(wat me er aan doet denken; het ideale hoofdkussen, dat staat nog op m'n wensenlijstje)
Het is vooral een grote opruiming in hun productlijnen.

En ze hebben er de nodige eco en recycle marketing aan toegevoegd.
Ik onderschrijf het belang van een goede nachtrust. Dat doe ik al vele fietsvakanties op een Exped Basic mat (de M versie zonder geintegreerde pomp). Die waren tot voor kort ca. 100 euro. Ben benieuwd of de dura versie 2x zo goed ligt.
willem.m schreef:
ma 07 mar, 2022 11:32
Exped Basic mat (de M versie zonder geintegreerde pomp). Die waren tot voor kort ca. 100 euro. Ben benieuwd of de dura versie 2x zo goed ligt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je er 2x zo lang op ligt, of dat hij 2x zo licht is.

;)

Carl