Additionally, paste this code immediately after the opening tag: La Grotta dicht, wat nu na de nieuwjaarsreceptie? - Forum Wereldfietser

La Grotta dicht, wat nu na de nieuwjaarsreceptie?

Ik lees net dat La Grotta in Utrecht definitief gesloten is. De eigenaar heeft de zaak verkocht.

Dit is het restaurant in de werfkelder waar we na de nieuwjaarsreceptie standaard gingen eten.

Jammer!

https://www.duic.nl/horeca/grand-cafe-l ... udegracht/
Ik ben er een paar keer geweest. Ik vond het vreselijk galmend en claustrofobisch. Je keek tegen een muur en mocht elkaar de pizza's doorgeven want de bediening kon er niet bij, zo dicht zat je daar op elkaar gepropt. Sindsdien, en misschien daarom :wink: , maak ik mijn eigen pizza's, van authentiek Italiaans doppio zero-meel.
Dus de Nieuwjaarsreceptie kan voortaan in Maastricht plaatsvinden, met na afloop lekkere pizza's 🍕 in Casa Léon. 😉
Hier is dan de 1e bestelling: pizza artisjok, aubergine en roquefort.
Willem en Loes, jullie zijn tzt welkom. Helaas zijn daarmee alle plaatsen bezet. :-)
La Grotta Bergen op Zoom is gewoon open.
Zal even wennen zijn: een nieuwjaarsreceptie zonder de gang naar de Kargadoor!
Dit restaurant had zijn gebreken en eigenaar Giovanni had zijn kuren. Maar ja, je krijgt ineens op de drukste dag van de week een invasie van een bende wereldfietsers in jouw werfkelder. Voor mij had dat dit nu juist zijn charmes. Jammer dat hij gestopt is, maar hij werd een dagje ouder.
Corona zal ongetwijfeld voor hem ook hard toegeslagen hebben. Ik vond Giovanni een karakter voor een rol in een film van Fellini.
Wie weet een alternatief in de buurt van de Kargadoor, dat is ingesteld t om op zondag om 17:00 uur een groep wereldfietsers te ontvangen tegen een redelijke prijs en met niet al te lang wachten?
Wat een goed bericht. Ik vond het een heel vervelend restaurant met een chagrijnige eigenaar.

Na afloop van onze Beginnerscursus Fietskampeerders, die we altijd organiseren bij Horizon Bicycles aan de Oude Gracht, zijn we een paar keer gaan eten bij de Italiaan La Fontana. Veel gezelliger en ook vlak bij de Kargadoor. La Fontane zit op de Lange Viestraat., Dat is net om het hoekje van de Oude Gracht bij de brug richting Centraal Station.