Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Deze landen hebben de beste en slechtste wegen van Europa - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Deze landen hebben de beste en slechtste wegen van Europa

@joukon: Ik heb de indruk dat de anderen die hebben gereageerd begrijpen dat het nieuwsbericht slechts een aanleiding is om het over wegdek voor fietsers te hebben. En ja, soms mag je dan ook een ander voertuig noemen. Het is per slot van rekening geen fundamentalistisch forum. Fijne avond.
willem.m schreef:
za 18 sep, 2021 19:37
@joukon: Ik heb de indruk dat de anderen die hebben gereageerd begrijpen dat het nieuwsbericht slechts een aanleiding is om het over wegdek voor fietsers te hebben. En ja, soms mag je dan ook een ander voertuig noemen. Het is per slot van rekening geen fundamentalistisch forum. Fijne avond.
Over fundamentalisme gesproken. Kijk naar Afghanistan. Wil jij daar leven?
Met gevaar af af te dwalen had ik mij bij begin van dit draadje voor ogen dat nog niet eens zo lang geleden het pad waarover wij liepen bestond uit de contouren van karrenwielen. Paard ervoor.
Leen Jongewaard en Wim Sonneveld bezongen het reeds.
https://www.youtube.com/watch?v=ucCyz_kdeMg
Een fijne avond begon steevast met platen uit den oude doos. Sigaar erbij opgestoken. Een jonge klare erbij.
Sporen trok je in de sneeuw (dat had je vroeger!). Je had hier geen asfalt voor nodig.
Te voet ging je naar school & kerk; eh neen, geen bijbelschool :twisted:
Te voet is het lastig tegenwoordig om nog een pad te vinden waar je niet geconfronteerd wordt met fietsers van divers pluimage. Laatst snauwde een jongeman iemand toe die zich volgens hem niet op een mtb-pad als wandelaar mocht bevinden.

Op forums lijkt het soms eenzelfde kant te gaan.