Additionally, paste this code immediately after the opening tag: We zijn er Bijna! - Forum Wereldfietser

We zijn er Bijna!

We keken vanavond naar We zijn er Bijna! van MAX op NPO1. De reis met de caravans ging van Katwijk naar Edam, om daarna door te gaan naar Kootwijk. Ik denk dat ze op de Harskamperdennen zijn terechtgekomen, het was óns groepsterrein, want ik herkende het sanitairgebouw met grijze betonnen wanden en het houten zaalgebouw, al was het laatste amper in beeld. Wie het systeem van terugkijken in huis heeft, kan het nog proberen.
hahaha......eigenijk zou ik het een suf programma moeten vinden maar eerlijk is eerlijk, wat een heerlijke slow tv.
Gisteravond was er een vervolg van We zijn er Bijna! waar "onze" zaalgebouw en het sanitair-gebouwtje op Harskamperdennen goed in beeld kwamen. Hoe vaak heeft onze vereniging hier gekampeerd.... Ik denk er nog vaak aan.

DSC00143-bew.jpg
Soms is het vermakelijke kost en soms de verhalen aandoenlijk.
Half Nederland lijkt hier naar te kijken. Inclusief mijzelf. Wat een fijn programma. Wij noemen het “Ouwe Mensen met hun Caravan”- kijken ;)

Wat fijn als het hoogtepunt in een aflevering is dat Jan en Annie een verkeerde afslag hebben genomen 😂