Additionally, paste this code immediately after the opening tag: In het nieuws - Forum Wereldfietser

In het nieuws

Bram fietst door 3275 steden en dorpen in Nederland: 'Limburg is het mooist' - https://nos.nl/l/2378715

Een echte Wereldfietser!
Zag ik ook toevallig:
IMG_20210430_211709.jpg
Klopt. Het bericht stond gisteren in de NOS app. En eigenlijk is het dan wel breed bekend. Maar prima om nog een keer te delen hoor. Het is toch al wel weer 20 jaar geleden dat ik op Teletekst keek 🙄

oude televisie-saknakorn.jpg
Ik vind Teletext nog steeds geweldig, wat te danken is aan de redactie daarvan.
Als je snel wilt weten hoe het staat in Nederland zonder herhalingen wijdlopige tekst dan is niets sneller.
Kranten zijn wat dat betreft vaak vreselijk omdat ze vaak in kop, samenvatting en artikel drie keer achter elkaar hetzelfde schrijven voordat ze inhoudelijk worden, een soort EenVandaag op papier.

Ik vind dat die dorpenfietser opmerkelijk weinig heeft gefietst voor wat hij bereikt heeft. Hij moet het knap efficiënt hebben aangepakt. Ik heb zelf twee keer cirkels van 20 en 30 km diameter om twee van mijn woonplaatsen getrokken om binnen die gebieden alle verharde en onverharde resp. verharde wegen te fietsen, alleen buiten de bebouwde kom. Dat duurde aanzienlijk langer.
Leon schreef:
za 01 mei, 2021 10:00
Ik vind Teletext nog steeds geweldig, wat te danken is aan de redactie daarvan.
Als je snel wilt weten hoe het staat in Nederland zonder herhalingen wijdlopige tekst dan is niets sneller.
Kranten zijn wat dat betreft vaak vreselijk omdat ze vaak in kop, samenvatting en artikel drie keer achter elkaar hetzelfde schrijven voordat ze inhoudelijk worden, een soort EenVandaag op papier.
...
Ha ha, jij doet nu precies hetzelfde 🤭
Jij begrijpt me :-)
Ik gebruik nog heel vaak teletekst en vooral TT 888 voor ondertiteling. Journaals en Nederlandstalige programma's nooit zonder 888, idem voor BBC, België één of Canvas. Duitsland op 150 of 777.
Uiteindelijk komt iedereen op pagina 888 terecht.