Zoek volgers voor ons YouTube-kanaal ivm channel URL

Ik weet niet of ik dit hier mag posten maar we hebben nog 8 volgers nodig voor ons YouTube-kanaal om de kanaalnaam vast te laten leggen. Dit is hard nodig want er is een kaper op de kust. Zoals wellicht niet bekend, bloggen we al 8 jaar met veel enthousiasme op Kampeerwijzer.com over fietsvakanties en kamperen met de tent. Nu heeft er iemand bedacht een site te beginnen met exact dezelfde naam, over kamperen maar nu met een camper. Google is alvast in de war, want die geeft nu zowel zoekresultaten van onze site als de 'copy cat'. Bij ons vind je dan info over donzen mummies en APEX quilts en bij de copy cat een fijne dekenslaapzak met katoenen tijk. Deze persoon heeft al diverse social media kanalen geclaimd die wij niet gebruikten (maar achteraf wel hadden moeten vastleggen stom-stom-stom). We hopen dat anderen gewaarschuwd zijn die een beetje serieus bloggen. Claim alle social media en domeinnamen als je niet wilt dat iemand een zelfde site begint onder jouwnaam.eu, .net of .be bijvoorbeeld.

Dus volg je ons kanaal nog niet, doe het dan svp vandaag nog! Dank! https://www.youtube.com/channel/UCScKUW ... RuqCZ7cQQw

Je krijgt alleen notificaties als je dit expliciet nog extra aanzet, dus je hebt er eigenlijk geen last van en je doet ons veel plezier! We posten ook niet zo vaak dat de video's je om de oren vliegen.
Done! Nog 7 te gaan...
nog 6
Bedankt allemaal! 103!
Het was niet meer nodig voor jouw doel, maar voor mijn eigen lol toch maar de 112de abonnee geworden.
En nog een abonnee :D
Nog eentje erbij :D
Toe dan maar, nu al de 126e !
TinusS.
Het gaat steeds beter! +1
Helaas was de copycat ons voor dus het kon niet meer 'Kampeerwijzer' worden dus ons YouTube-kanaal is nu makkelijk te vinden op https://www.youtube.com/c/Kampeerwijzer-tv.

Helaas heeft iemand anders bedacht dat het wel leuk was om ook een site te beginnen over kamperen met de naam... Kampeerwijzer. Handig ook met Google, not! Dus zoek je op Kampeerwijzer en denk je dat we opeens bloggen over Landal campings bezoeken met een grote witte polyester camper... nee, dat zijn wij NIET!

Kampeerwijzer.com blogt al acht jaar over trekvakanties met lichtgewicht tent en fiets.

Reuze bedankt allemaal voor het volgen van ons YouTube-kanaal!
Je kunt verongelijkt zijn over collega kampeerhobbieisten die op dezelfde prima naam zijn uitgekomen voor wat ze doen, handig is het natuurlijk niet, maar als een YouTube kanaal of .nl adres zo belangrijk voor je is had je dat natuurlijk al lang geleden kunnen regelen.
Grandonneur schreef:
di 11 mei, 2021 22:35
Je kunt verongelijkt zijn over ...
Ik lees anders helemaal geen verongelijkte toon in Belle's bericht.

... had je dat natuurlijk al lang geleden kunnen regelen.
Doe 's lief. ❤️
Grandonneur schreef:
di 11 mei, 2021 22:35
Je kunt verongelijkt zijn over collega kampeerhobbieisten die op dezelfde prima naam zijn uitgekomen voor wat ze doen, handig is het natuurlijk niet, maar als een YouTube kanaal of .nl adres zo belangrijk voor je is had je dat natuurlijk al lang geleden kunnen regelen.
Ik heb eerder een oproep gedaan voor YouTube, toen dit nog helemaal niet speelde, maar ik kwam nooit uit op de benodigde minimum 100 leden. Ik wil dit vooral ook een waarschuwing laten zijn voor anderen. Claim alle domeinnamen, .eu/.be/.net/.com/ etc. Je hobby wordt er wat duurder van op jaarbasis maar je wordt hier echt akelig van als het je overkomt. Claim ook alle social media accounts, ook als je er niets mee doet. Zo had ik bijvoorbeeld Pinterest opgeheven omdat er geen hond naar keek en ook Facebook vanwege de kwalijke praktijken. Ik had die accounts echter beter kunnen aanhouden omdat nu de copycat ze geclaimd heeft. Achteraf...

Ik denk niet dat het vaak voorkomt dat iemand dezelfde naam kiest voor een site over exact hetzelfde onderwerp. Het is gewoon vreemd. Je site is dan slecht vindbaar. Wanneer je nu zoekt op 'Kampeerwijzer' dan kom je ongeveer om en om op Ecosia.org de ene of de andere site tegen.