Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vliegveld Lelystad gaat proefdraaien met wereldfietsers - Forum Wereldfietser

Vliegveld Lelystad gaat proefdraaien met wereldfietsers

Binnenkort kunnen vliegtickets naar Griekenland geboekt worden, waar toeristen vanaf 14 mei weer welkom zijn (zie dit topic). En wel vanaf het nieuwe vliegveld Lelystad. Een chartermaatschappij mag hier tijdelijk gaan proefdraaien zolang de coronamaatregelen van kracht zijn. In de ruime vertrekhal van vliegveld Lelystad is het namelijk makkelijker om anderhalve meter afstand tussen de reizigers te bewaren dan in de drukte van Schiphol. De gezondheid en het welzijn van de reiziger staan bij Lelystad Airport immers voorop, zoals op 18 december 2019 is vastgelegd in de Samenwerkingsovereenkomst Toekomstbestendige Luchthaven tussen Lelystad Airport, Lelystad Airport Businesspark, de gemeente Lelystad en de provincie Flevoland. ‘Elke partij draagt hierin bij aan toekomstige kansen en aanpak van knelpunten op het gebied van duurzame energie, klimaat, gezondheid, ecologie en economie‘ (zie hier).

Om het groene karakter van de nieuwe luchthaven te benadrukken, zullen gezonde en duurzame vormen van vakantiebesteding hier extra gestimuleerd worden. Daarom zullen vakantiefietsers hier zonder bijbetaling hun fiets in kunnen checken. Dit alles is mede te danken aan de uitstekende contacten die een erelid van Vereniging de Wereldfietser heeft opgebouwd met autoriteiten, reisorganisaties en verkeersbureaus. Als de Griekse vluchten succesvol verlopen, komen er volgend jaar hoogstwaarschijnlijk ook fietsvriendelijke vluchten van Lelystad naar Thailand.
Ik zie dit als een win-winsituatie voor Lelystad, de vakantiefietsers en mijzelf’, zegt het erelid. “Ik mag het eigenlijk nog niet zeggen’, vervolgt hij, ‘Maar de kans is groot dat de eerste vlucht vanaf Lelystad wordt gevlogen door een zeer bekende Nederlander die zelf een vakantiehuis in Griekenland heeft. Mark vindt het een ontzettend gaaf plan en ziet dit als een symbolische daad van optimisme aan het einde van de coronacrisis en het begin van zijn vierde kabinet. Volgens hem biedt de nieuwe samenstelling van de Tweede Kamer perspectieven voor een verdere groei van Lelystad Airport, zeker als een paar azijnpissers en roeptoeters aan een functie elders worden geholpen. Je moet niet roomser dan de paus willen zijn.”
Je was er vroeg bij Kees, na vier minuten in de dag van 1 april al een grap plaatsen.
Ik lees vooral kritische verwijzingen naar de realiteit, of in elk geval een individuele perceptie (mening) daarvan. In vroeger tijden zou dat denk ik een spotvers zijn genoemd.
En Trump heeft dit als het officiële startpunt van de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela uitgeroepen!
Lelystad is ook best ver weg, ze zullen daar vast en zeker ook baat hebben bij deze innovatieve oplossing uit Twente: Om in het buitengebied toch overal wifi-dekking te kunnen garanderen zijn er dynamische wifi ontvangers en - zenders geïntroduceerd.

https://www.visitdeluttelosser.nl/Leest ... fi-koeien/
Ik lees een hoog gehalte aan blah blah blah, wat mij doet denken aan Armin van Buren
https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE

Armin van Buuren - Blah Blah Blah

Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah Blah.

ALL WE EVER HEAR FROM YOU IS BLAH BLAH BLAH
ALL WE EVER DO IS GO JA JA JA
AND WE DON'T EVEN CARE ABOUT WHAT THEY SAY
CAUSE IT'S JA JA JA JA
BLAH BLAH BLAH BLAH