Additionally, paste this code immediately after the opening tag: waar gaan jullie a.s. zondag fietsen? - Forum Wereldfietser

waar gaan jullie a.s. zondag fietsen?

Het wordt voorjaarsweer a.s. zondag: 19 graden. De korte broek kan uit de kast. Waar gaan leden van de Wereldfietser a.s. zondag in eigen land fietsen?
Vermoed in NL.....ok, dat is een flauw antwoord :D
We hopen Nederland lekker dwars door te steken. Langs de rivieren....
Ik ben van plan om in drie dagen 335km dwars door NL te gaan fietsen. Dat is best wel een uitdaging, aangezien ik sinds september nog maar 1x buiten op de Avaghon heb gezeten. (Wel heb ik een paar keer gemountainbiked.) Maar het wordt zulk mooi weer dat ik zoveel mogelijk buiten wil zijn.
wel veel wind zag ik....
Ik begin morgen al
Rond om Borger +/-60km
Ga door om dat het ook de komende week goed fietsweer blijft
Allemaal goed van genieten
:D 8)
Retourtje Harlingen lijkt me wel leuk tochtje. Ca 80 km.
Hier gewoon een lokaal tochtje met mogelijkheid om wat take-aways te sponsoren.
Mogen de campings open eigenlijk binnen de huidige regelgeving?
Een paar testritten op de nieuwe oude Koga! Yessss!
viewtopic.php?f=8&t=35557&p=386287#p386091
Jurr schreef:
wo 17 feb, 2021 16:56
Mogen de campings open eigenlijk binnen de huidige regelgeving?
Ja hoor, er zijn er meer dan voldoende open. Afgelopen weekend hebben we hier nog gestaan.
https://www.lismarq.com/post/winterkamp ... -nederland
Wel om 9:00h in je tent liggen :D . Maar dat doe je sowieso als buitensporter al snel.
Ik heb ook zitten denken aan een kampeerweekend. Wat me tegen houdt is dat het nog zo vroeg donker wordt. Normaal zoek ik in deze tijd een camping met een restaurant maar die restaurants zijn nu dicht. Om dan de hele avond aan een picknictafel te zitten in het donker...
Klopt....
En veel campings hebben ook de vuurplaats afgesloten vanwege corona. Sommige campings hebben echter op elke plek een vuurkorf en hebben ook hout. Dat 'verlicht' de lange avonden een beetje.
De camping die we genoemd hebben in het stukje hierboven heeft dat in ieder geval wel.

Andere mogelijkheid is een blokhutje. Kost wat meer maar zit je ook lekker warm.
Marco Meijerink schreef:
wo 17 feb, 2021 17:04

Ja hoor, er zijn er meer dan voldoende open. Afgelopen weekend hebben we hier nog gestaan.
https://www.lismarq.com/post/winterkamp ... -nederland
Wel om 9:00h in je tent liggen :D . Maar dat doe je sowieso als buitensporter al snel.
Lekker zeg, winterkamperen in de sneeuw!
Lekker centraal gelegen, Mussennest in Otterlo. Met kampvuurkuil
Ik ga niet fietsen. We gaan wandelen, sponsortocht vanuit de kerk. De jeugd doet het hardlopend, wij wandelend.
https://www.kerk-engelen.nl/uit-het-hart-7/
In eigen land...dan wordt dit België :) en wij willen zo graag in Nederland komen fietsen.
Het wordt een driedaagse rit van Antwerpen naar Genk en omstreken.
Zaterdag mijn eigen rondje..Zondag verjaarsrondje Rotterdam :wink:
Aantal routes met de mtb uitgestippeld in zuid-limburg. Conditie weer op peil krijgen
Ik ga niet fietsen: ik ga zaterdag naar een uitvaart in Blaricum (per auto) en zondag ben ik altijd op mijn molen in Kolham. Wordt niet meer dan 12 graden in Groningen. Misschien maandag, eerst de weerberichten bekijken.
Bij mij wordt het hoogstwaarschijnlijk een lokaal rondje... nog meer dan genoeg te zien hier in de buurt.