Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Help: inloggen lukt niet - Forum Wereldfietser

Help: inloggen lukt niet

Wie kan mij helpen.

Ik kom er net achter dat ik met iPad en computer, beide Safari, niet kan inloggen. Wel met de iPhone, ook Safari, waarmee ik dit bericht heb gemaakt.

Telkens wanneer ik mijn wachtwoord heb ingevuld kom ik weer op hetzelfde scherm.

Ik heb al wat geprobeerd met DNS en configureer proxy maar nog geen verbetering. Alles apparaten zijn up to date en gebruiken hetzelfde WiFi netwerk.

Alvast bedankt voor de hulp.
Op welke plek (pagina) van deze site probeer je in te loggen?
Staat iCloud Sleutelhanger niet aan, zodat ie op alle apparaten de juiste inloggegevens vanzelf invult?
Het valt mij op dat ik de laatste tijd meerdere keren heb moeten inloggen terwijl ik dat zeg maar iets van een jaar ervoor dat nooit hebt hoeven doen. Dat inloggen gaat wel goed voor mij,

De website weet dat je ingelogd bent m.b.v. cookies en als ik de cookies voor deze site bekijk zie ik:
Screenshot_20210129_085500.png
Screenshot_20210129_085500.png (37.96 KiB) 2473 keer bekeken
Als ik de details bekijk verlopen ze over of een jaar of Juni die jaar, tegen die tijd verwacht ik weer te moeten inloggen.

Boodschap van dit verhaal: Check de cookie settings voor deze site. Hier lees ik de suggestie om de bestaande cookies voor deze site te verwijderen en opnieuw te proberen.
Flix schreef:
vr 29 jan, 2021 01:45
Op welke plek (pagina) van deze site probeer je in te loggen?
Ach, ik zit de hele tijd in te loggen op de wereldfietser i.p.v. het forum 🤦🏻‍♂️ Zo zie je maar....je moet scherp blijven.

Probleem opgelost!