Twee fietsen gewonnen

Prima geregeld zo Martin. Heb je toch nog plezier van je prijs :D
willem.m schreef:
vr 16 okt, 2020 21:23

Slotje erop?
Zit op allebei al een slot toch? Zelfs met reservesleutel ;)
Fedor schreef:
vr 16 okt, 2020 22:07
Fietsenmaker weer van z'n overjarig model af met de korting die 'ie al bedacht had, en dan ook nog de loterij gewonnen ;)

Alleen maar winnaars...
Jurr schreef:
vr 16 okt, 2020 22:25
willem.m schreef:
vr 16 okt, 2020 21:23

Slotje erop?
Zit op allebei al een slot toch? Zelfs met reservesleutel ;)
Willem bedoelt vast het slotje om deze discussie af te sluiten. Hans v.d. Veeke zal die winkel op de foto zeker meteen herkend hebben.
Martin E. van Doornik schreef:
vr 16 okt, 2020 19:03
terwijl er een bestelling voor de e-bike is geplaatst. Met € 750,– korting.
Het is toch wel een Batavus geworden? Prima fietsen!
Grandonneur schreef:
vr 16 okt, 2020 23:06
vr 16 okt, 2020 19:03
terwijl er een bestelling voor de e-bike is geplaatst. Met € 750,– korting.
Het is toch wel een Batavus geworden? Prima fietsen!
Is een Batavus Entree e-go® 7
Mooi voormekaar Martin. Goed geregeld! En jullie samen veel plezier gewenst van de e-bike.
AndreM schreef:
za 17 okt, 2020 23:42
Mooi voormekaar Martin. Goed geregeld! En jullie samen veel plezier gewenst van de e-bike.
Dank je. Het gaat om één e-bike en die is voor m'n vrouw bestemd. Ik blijf bij mijn eigen trouwe fietsen.
Jurr schreef:
vr 16 okt, 2020 22:27
Fedor schreef:
vr 16 okt, 2020 22:07
Fietsenmaker weer van z'n overjarig model af met de korting die 'ie al bedacht had, en dan ook nog de loterij gewonnen ;)

Alleen maar winnaars...
:D :D :D
En 2 fietsen over
zo 18 okt, 2020 10:12
AndreM schreef:
Dank je. Het gaat om één e-bike en die is voor m'n vrouw bestemd. Ik blijf bij mijn eigen trouwe fietsen.
Vaak zie je dat als er een (eerste) e-bike bijkomt het gemakkelijker wordt om er samen op uit te trekken omdat er vaak toch verschil is in kracht/uithoudingsvermogen. Dit verschil wordt door introductie van een e-bike voor die persoon dan vaak weer rechtgetrokken.
AndreM schreef:
ma 19 okt, 2020 21:08
zo 18 okt, 2020 10:12
AndreM schreef:
Vaak zie je dat als er een (eerste) e-bike bijkomt het gemakkelijker wordt om er samen op uit te trekken omdat er vaak toch verschil is in kracht/uithoudingsvermogen. Dit verschil wordt door introductie van een e-bike voor die persoon dan vaak weer rechtgetrokken.
Je op pure menselijke kracht verplaatsen, de wereld over, dat is pas wereldfietsen. Met zo'n hulpmotortje zou ik me lullig voelen, een slappeling. Ik ben weliswaar bijna 70 maar ik ga zo lang door tot ik erbij neerval.