Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vissers in tent aangevallen met fles - Forum Wereldfietser

Vissers in tent aangevallen met fles

Vandaag in het nieuws: slapende vissers met flessen gestoken.

Het word steeds gekker in Nederland. Een reden te meer om niet vrij te kamperen.

Mario
Mogelijke reden volgens het nieuws: Ze zaten op een populaire visstek waar anderen misschien op zaten te azen.

Maar vreemd verhaal: daders zijn met een boot gevlucht.
walgelijke agressie.
Ben benieuwd naar het hele verhaal.
supermario schreef: ↑
za 22 aug, 2020 21:12
Vandaag in het nieuws: slapende vissers met flessen gestoken.

Het word steeds gekker in Nederland. Een reden te meer om niet vrij te kamperen.
Vreselijk wat er is gebeurd.

Maar de kans dat zoiets gebeurt lijkt me extreem klein. Waarom zou dat dan een reden zijn om niet meer vrij (wild?) te kamperen?
supermario schreef: ↑
za 22 aug, 2020 21:12
Vandaag in het nieuws: slapende vissers met flessen gestoken.

Het word steeds gekker in Nederland. Een reden te meer om niet vrij te kamperen.

Mario
Sla een willekeurige dagblad open en er staat wel een berichtje in van nodeloos geweld of excessieve agressie.
Als dat reden geeft om niet meer vrij naar buiten te gaan kamperen of fietsen/wandelen zou pas gek zijn.

Houd het wel proportioneel.
Wat mij betreft mag op dit topic een slotje.
Ik bedoel. Op een camping staan geeft mij toch een wat prrettiger gevoel. En lekker douchen😀

Waarom een slotje er op?

Mario
Omdat het onnodig angst veroorzaakt. Agressie tegen wildkampeerders is niet in procenten uit te drukken.
Ik zie het verband niet echt tussen vissers en wildkampeerders :roll: :?:

Verbaast me dat er niet al tientallen topics zijn om op te roepen om niet meer te gaan fietsen,er is namelijk ook zoveel agressie tegen fietsers... :oops:
Oplossing: geen AD en Telegraaf lezen.
Polariteit schreef: ↑
zo 23 aug, 2020 23:22
Ik zie het verband niet echt tussen vissers en wildkampeerders :roll: :?:
Vissers, wildkampeerders en (wereld-)fietsers: allemaal hetzelfde :D
https://www.pathlesspedaled.com/tag/bikefishing/

Groet,
Tom.