Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garmin gehackt, services down - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Garmin gehackt, services down

Vanmorgen stond mijn woon werk ritje weer automatisch online, lijkt erop dat alles weer werkt. Ben benieuwd wanneer ze met het verhaal naar buiten komen
Er lijkt inderdaad heel langzaam beweging te komen bij Garmin. - voor Connect: https://connect.garmin.com/status/

Mijn laatste sessies in Connect en de analyses zijn bijgeschreven op de app. Heb daarvoor wel even de app uit- en weer aan moeten zetten via menu instellingen. Het laden duurt even. En nog niet alles is helemaal zichtbaar in de app en op de website. Hoe het zit bij de andere diensten weet ik niet. Zal vast ook op de Garmin site staan.

alstro schreef:
ma 27 jul, 2020 08:12
Ben benieuwd wanneer ze met het verhaal naar buiten komen
Ik ben ook heel benieuwd of ze nu betaald hebben of niet. Ik denk als bedrijven en met name grote bedrijven consequent kiezen om niet te betalen dat deze vorm van misdaad snel stopt. Zou op zich wel heel stoer zijn van Garmin als ze niet betaald hebben en het zelf opgelost hebben. Gigantische klus die ze dan ook geklaard hebben. Denk wel dat een kritische blik op crisiscommunicatie nodig is, ze zijn wel erg stil geweest naar de gebruikers over het waarom. Goed tot nader bericht van Garmin zelf, is al het andere speculatie. :wink:
Ja die stilte was idd storend, maar ik ga er toch wel vanuit dat er gegronde redenen achter zitten en dat bv een FBI er bij betrokken is die bepaald wat er wel of niet gemeld mag worden gedurende het onderzoek.